تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌اعتمادی اوسمار به جوان اول تیم یحیی

میلاد سورگی که بار‌ها در زمان گل‌محمدی به بازی گرفته می‌شد، در نیم فصل دوم فرصت بسیار کمی برای بازی داشته است.

بی‌اعتمادی اوسمار به جوان اول تیم یحیی آفتاب‌‌نیوز :

در این فصل یک وینگر تازه از تیم پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد. میلاد سورگی مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و با نظر او در ۸ بازی به زمین فرستاده شد.

نکته جالب توجه در خصوص او بازی کردن در سن ۲۲ سالگی در لیگ قهرمانان آسیا بود. با این حال بعد از سرمربی شدن اوسمار و تحت فشار بودن این سرمربی برزیلی، او ریسک کمتری را برای بازی دادن به جوان‌ها پذیرفت.

سورگی که حتی یک‌بار توسط یحیی گل‌محمدی فیکس ترکیب پرسپولیس در بازی با پیکان شده بود، در نیم فصل دوم محو شد و فقط در دو بازی تراکتور و گل‌گهر در چند دقیقه پایانی به زمین رفت.

سورگی جوان در بازی دوستانه مقابل تیم ملی جوانان به میدان رفت تا در شرایط بازی قرار بگیرد. این بازیکن دو نیم فصل متفاوت را پشت سر گذاشت و در روز‌هایی که حتی سعید صادقی و وحید امیری هم وینگر‌های نیمکت‌نشین پرسپولیس هستند، او فرصت بسیار کمتری پیدا کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌اعتمادی اوسمار به جوان اول تیم یحیی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..