تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات تیراندازی و تعقیب دزد امام علی تهران

تعداد بازدید : 201

بازدید 1019

ویدیویی از تیراندازی با کلت در اتوبان امام علی تهران در فضای مجازی منتشر شده است. آن گونه که پس از انتشار این تصاویر اعلام شد، در ساعت ۱۸:۳۵ سه‌شنبه ماموران به سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند. با عدم توجه راننده خودرو پژو پارس به دستور پلیس و اقدام به فرار، طی یک تعقیب و گریز ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند. نهایتا در محدوده خیابان شهید مدنی، خودرو متوقف، یک نفر دستگیر و نفر دوم نفر از ناحیه پا مورد هدف گلوله قرار گرفت. تصاویر این لحظات را می‌بینید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات تیراندازی و تعقیب دزد امام علی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..