تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت‌های مسلحانه سریالی تهران روی میز دستگاه قضا

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی از سوی برخی کاربران با موضوع "سرقت‌های مسلحانه سریالی از منازل شهروندان تهرانی" یک منبع آگاه از پیگیری ویژه مسئولان قضایی و انتظامی برای دستگیری متهمان این پرونده خبر داد و گفت: "پلیس از پیش از انتشار عمومی این تصاویر در فضای مجازی، در تعقیب این سارقان مسلح بود."

وی تصریح کرد: دستگاه قضا به همراه پلیس از پیش از انتشار تصاویر سرقت‌های این باند در فضای مجازی، اقدامات آن‌ها را مورد رصد، تعقیب و پیگیری قرار داده و اقدامات و تحقیقات فنی به‌منظور دستگیری اعضای این باند به‌طور ویژه در حال انجام است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت‌های مسلحانه سریالی تهران روی میز دستگاه قضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..