تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکفایی در تولید پیوندک گردو

عکاس زهرا سادات راد

تاریخ انتشار ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۹

۰۹:۲۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

۸۷۳۲۳۴۶

زهرا سادات راد

۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۹

برداشت و عرضه بیش از ۳۰۰ هزار عدد چشمه پیوندک گردو از ارقام تجاری و دیر برگ در شرکت کشت و صنعت خرم دره آغاز شد. این اقدام که در نیمه اول فروردین ماه آغاز شده است در راستای توانمند سازی باغداران استان و با رویکرد تغییر ارقام بومی منطقه با ارقام دیرگل و دیر برگ جهت جلوگیری از خسارت سرمای بهاره و همچنین افزایش راندمان تولید انجام می‌شود. پیوندک‌های تهیه شده پس از ضدعفونی و بسته بندی به سردخانه منتقل و در زمان مناسب انجام عمل پیوند با همکاری ادارات جهاد کشاورزی در شهرستان‌های اطراف و سایر استان‌ها در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد. شرکت کشت و صنعت خرم دره با دارا بودن ۳۰۰ هکتار باغ گردو بزرگترین باغ گردو کشت در کشور محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکفایی در تولید پیوندک گردو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..