تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی انحصاری آیفون ۱۵ بی‌سروصدا وارد آیپد شد

اپل در سکوت خبری یکی از قابلیت‌های کاربردی سری آیفون ۱۵ را به آیپدهای جدید اضافه کرد.

آیپد ایر ۲۰۲۴ و آیپد پرو ۲۰۲۴ دارای منوی جدید Battery Health در بخش تنظیمات هستند. منوی مذکور شامل گزینه‌هایی است که تا پیش از این تنها محدود به سری آیفون ۱۵ بود.

به گزارش iCulture، منوی جدید Battery Health شامل سلامت باتری، حداکثر ظرفیت، تعداد چرخه‌ی شارژ و قابلیت بهینه‌سازی با محدودکردن شارژ تا ۸۰ درصد می‌شود.

کاربران آیپد همچون کاربران آیفون می‌توانند جزئیات مربوط به زمان تولید باتری و زمان اولین استفاده از آن را مشاهده کنند.

منوی Battery Health در آیپد ۲۰۲۴

iCulture

شارژشدن باتری تا ۸۰ درصد با قابلیت Optimized Battery Charging تفاوت دارد. وقتی شارژ باتری آیپد به ۸۰ درصد برسد، فرایند شارژ متوقف می‌شود (مگر در شرایطی خاص برای برآورد دقیق وضعیت باتری).

مقالات مرتبط

اپل می‌گوید جلوگیری از شارژ کامل باتری، استهلاک را کاهش می‌دهد و طول عمر باتری را بیشتر می‌کند. قابلیت‌ مذکور احتمالاً به آیپدهای قدیمی راه پیدا نمی‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی انحصاری آیفون ۱۵ بی‌سروصدا وارد آیپد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..