تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکیدرئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برلزوم تعیین تکلیف محکومان مالی و غیر عمد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برلزوم تعیین تکلیف محکومان مالی و غیر عمد و تقویت مددکاری زندان برای جلب رضایت شاکیان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکز استان و معاونین قضایی دادگستری استان آذربایجان غربی   در سالن جلسات امامت دادگستری استان برگزار شد.

 رئیس کل دادگستری  آذربایجان غربی در ابتدای این جلسه با تبریک دهه کرامت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)و هشتمین امام همام،امام رضا  علیه سلام گفت: دو نعمت بزرگ را خداوند متعال به کشور ما هدیه کرده و ایرانیان افتخار میزبانی این دو خواهر و برادر الهی را دارند.

عتباتی به بازدید اخیر از زندان اشاره و گفت : لازم است محکومین مالی و جرایم غیر عمد باید در سریعترین زمان ممکن با استفاده از تمام ظرفیت های موجود خصوصاً خیرین و شورای حل اختلاف و مددکاری زندان برای جلب رضایت محکوم لهم پرونده ها تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: بازدید منظم ،دقیق و کاربردی معاونین محترم از حوزه های قضایی باید در دستور کار باشد و در این بازدید ها محکومین مالی زندانی خصوصآ زندانیانی که طولانی مدت در زندان هستند مورد توجه و تعیین تکلیف قرار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان از معاونین ناظر خود خواست هر ماه 3 شعبه شاخص از محاکم و دادسرا که برنامه عملیاتی را به نحو مطلوب پیش می برند مورد تقدیر قرار گیرند.

عتباتی برای تعیین تکلیف محکومان مالی یا محکومینی که ماندگاری بالایی دارند  دستور تشکیل کارگروهی را در این خصوص صادر گردد تا پس از استخراج لیست اقدامات لازم را برای تعیین تکلیف آنها معمول نمایند.

وی همچنین به استخراج میزان رد مال محکومان کیفری هم تاکید و گفت:  با استفاده از ظرفیت مددکاران زندان ، شورای حل اختلاف و اجرای احکام کیفری برای جلب رضایت محکوم لهم و شکات و تعیین تکلیف آنها اقدام لازم معمول گردد .

مقام ارشد قضایی استان به تقویت بدنه مددکاری زندان برای پیگیری امور زندانیان تاکید و گفت:  مدکاران باید در اولویت کار خود تعیین تکلیف محکومان با ماندگاری بالا را در دستور کار قرار دهند و ضمن استخراج میزان محکومیت آنها به اخذ رضایت از شکات اقدامات لازم را معمول نمایند.

در ادامه جلسه زارع معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان هم گزارشی از عملکرد شعب حوزه‌های قضایی استان در 25 روزه اردیبهشت ماه ارائه و سپس دستورات جلسه بررسی و اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکیدرئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برلزوم تعیین تکلیف محکومان مالی و غیر عمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..