تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس برای جلوگیری از عوامل فساد زا در بدنه ی نظام 

گروه اجتماعی: حمیدرضا مرادی فعال سیاسی و رسانه ای معاون اقوام و تشکل های قومیتی مرکز مشاوران و متخصصان فجر ملل اسلامی، نوشت: 

به گزارش بولتن نیوز، با توجه به شنیده ها از دکتر شمس الدین قربانفر مشاور وزیر اقتصاد،  استفاده از ظرفیت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مردم و کارشناسان متعهد، مبارزه با فساد امری بسیار ضروری در تشکیل این فراکسیون است.

تشکیل فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس دوازدهم،  باید با در هم شكستن شبكه‌های مفاسد مختلف به ویژه فساد مالی اعتماد مردم  به نظام را در این دوره افزایش دهد و این امر با استفاده از ظرفیت های خود مردم، کارشناسان متعهد و همراهی نمایندگان فساد ستیز امكان پذیر است.

 یكی از برنامه‌های اساسی منتخبین مردم در مجلس دوازدهم، تشكیل فراكسیونی با عنوان مبارزه با فساد  است و انتظار می‌رود به محض جلوس بر صندلی های مجلس، و ورود به مجلس، با تشکیل این فراکسیون، مانع از از عوامل فساد زا در بدنه ی نظام شوند.

در مجلس علی رغم كارهای بسیار خوبی كه به بركت نظام جمهوری اسلامی ایران رخ داده است، اما نمی توان وجود بدنه فساد در بخش‌های مختلف را انكار كرد و به همین جهت فراكسیون مبارزه با فساد در مجلس، یک ضرورت بنیادی است و بایستی تشکیل شود.

تشکیل فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس برای جلوگیری از عوامل فساد زا در بدنه ی نظام 

مبارزه با شبكه‌های فساد در كشور نیازمند یك عزم جدی است. البته فراكسیون‌های مشابهی نیز در مجلس وجود دارد ولی زیاد کارساز نیست.

 متأسفانه در این دوره برخی  از نمایندگان مجلس گذشته رد صلاحیت شدند و شورای نگهبان علت آن را مشكلات مالی عنوان كرد و این مسئله سبب ایجاد سطحی از نارضایتی در مردم نسبت به مسئولین ایجاد کرد. لدا باید فراکسیون با شفاف سازی و مبارزه با فساد و در هم شكستن شبكه‌های مفاسد مختلف به ویژه فساد مالی، اعتماد به نظام را افزایش دهد و این كار با استفاده از ظرفیت خود مردم و کارشناسان متعهد و دلسوز امكان پذیر است.

با تشکیل این فراکسیون، مردم در هر بخشی، اگر فسادی را مشاهده كردند سریعا"گزارش میكنند تا بتوانند سطح رضایت مندی خود  را نسبت به مسئولین، نظام و انقلاب ارتقاء دهند و این كار قطعاً با موافقت و همراهی دلسوزان نظام شدنی است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس برای جلوگیری از عوامل فساد زا در بدنه ی نظام »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..