تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مامور پلیسِ ویدئوی جنجالی بازداشت شد

مامور پلیسِ ویدئوی جنجالی بازداشت شد فراجا بارها تاکید کرده است که هیچ نوع برخورد و رفتار غیرمتعارف را برنمی‌تابد و با ماموران خاطی برابر مقررات برخورد وجهت بررسی صلاحیت ادامه خدمت آنان اقدام می‌نماید  18 حوادث 1403/02/25 مامور خاطی کلیپ جنجالی دستگیر شد

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: در پی انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات  اخلاقیِ مامور خاطی، نامبرده با دستور فرمانده انتظامی استان مربوطه بازداشت و برای انجام اقدامات مقتضی در اختیار  بازرسی ومعلق از خدمت گردید. فراجا بارها تاکید کرده است که هیچ نوع برخورد و رفتار غیرمتعارف را برنمی‌تابد و با ماموران خاطی برابر مقررات برخورد وجهت بررسی صلاحیت ادامه خدمت آنان اقدام می‌نماید. ضمن آنکه از شهروندان، بویژه افراد متهم (نظیر خانمی  که دستگیری او  در این کلیپ به نمایش در آمده است) انتظار داریم به قانون  و حکم  بازداشت، تمکین نمایند و از هر نوع رفتار نامتعارف بپرهیزند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: آخرین خبر

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مامور پلیسِ ویدئوی جنجالی بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..