تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان خوزستانی

امتحانات پایانی دانش آموزان خورستانی از ۲۲ اردیبهشت در حال برگزاری است.

برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان شامگاه دوشنبه (٢۴ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ گفت:به علت اینکه خوزستان یک استان گرم است دو هفته زودتر امتحانات پایان سال زودتر شروع شده است.

روزبه باقرپور افزود:امتحانات پایه ششم از روز ۲۲ اردیبهشت شروع شده است و امتحانات سایر پایه‌های مقطع ابتدایی توصیفی است.

وی با اشاره به اینکه امتحانات دانش‌آموزان کوچ رو عشایری از ۱۲ اردیبهشت شروع شده است ادامه داد:آزمون‌های پایه ششم به جز دو درس ریاضی و علوم که ۳۰ اردیبهشت و اول خرداد به صورت کشوری برگزار می‌شود، هماهنگ منطقه‌ای است. 

رئیس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد:امتحانات پایه نهم نیز به جز سه درس فارسی، علوم و ریاضی که به صورت هماهنگ کشوری در روز‌های اول، ششم و ۱۳ خرداد برگزار می‌شود، استانی هستند. 

باقرپور بیان کرد:آزمون پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم که به صورت ملی برگزار می‌شود هم برای دانش آموزان و هم برای ما بسیار مهم است و نتایج این امتحانات تاثیر زیادی در کنکور دارد و همه تلاش و برنامه ریزی‌ها برای صیانت و مراقبت از این آزمون‌ها می‌باشد. 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی به ویژه امتحانات نهایی در استان فراهم شده است، گفت:دانش آموزان بدون اضطراب و در آرامش کامل در این امتحانات شرکت نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان خوزستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..