تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشگاه آمازون ۳ هزار شغل جدید در فرانسه ایجاد می‌کند

آمازون ازطریق سرمایه‌گذاری ۱٫۳ میلیارد دلاری، ۳٬۰۰۰ شغل جدید در فرانسه ایجاد می‌کند.

به گزارش رویترز، آمازون امروز اعلام کرد که بیش از ۱٫۲ میلیارد یورو (۱٫۳ میلیارد دلار) در فرانسه سرمایه‌گذاری و بیش از ۳٬۰۰۰ شغل دائمی در این کشور ایجاد خواهد کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه روز گذشته گفته بود که آمازون و سایر شرکت‌ها از جمله GSK و Accenture سرمایه‌گذاری‌های میلیاردی خود را که بخشی از رویداد سالانه‌ی «فرانسه را انتخاب کنید» است، در روز دوشنبه اعلام خواهند کرد.

آمازون در بیانیه‌ای می‌گوید: «سرمایه‌گذاری AWS، زیرساخت‌های ابری را در منطقه‌ی پاریس برای شکوفایی هوش مصنوعی مولد فرانسه، افزایش می‌دهد.»

افزایش محبوبیت هوش مصنوعی مولد باعث بالارفتن تقاضا برای خدمات ابری شده و فرانسه با استارتاپ‌های امیدوارکننده مانند Mistral و Poolside به قطبی برای هوش مصنوعی تبدیل شده است. شرکت‌هایی مانند متا و گوگل نیز مراکز تحقیقاتی هوش مصنوعی را در این کشور راه‌اندازی کرده‌اند.

مقالات مرتبط

آمازون از سال ۲۰۱۰ تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد یورو در عملیات‌های فرانسه‌ی خود سرمایه‌گذاری کرده و بیش از ۲۲٬۰۰۰ کارمند دائمی را در کسب‌و‌کارهای ابری و فروشگاه آنلاین خود استخدام کرده است.

آمازون از بخشی از سرمایه‌گذاری جدیدش برای گسترش شبکه‌ی لجستیکی استفاده خواهد کرد. این شرکت بیش از ۳۵ مرکز لجستیکی در فرانسه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشگاه آمازون ۳ هزار شغل جدید در فرانسه ایجاد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..