تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ ۲۸ کارگر و مصدومیت ۸۱۱ نفر طی یک سال در لرستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: طی سال گذشته ۲۸ کارگر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست داده‌اند.

محمدرضا فارسی نژاد گفت: از این تعداد یک نفر زن و ۲۷ نفر مرد بودند که علل بیشتر این حوادث، ناشی از سقوط از بلندی و اصابت جسم سخت در محیط‌های کاری بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از مراجعه ۸۱۱ مصدوم (جرحی) به دلیل آسیب‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته به مراکز پزشکی قانونی استان لرستان خبر داد که بر اساس اطلاعات واحد آمار اداره کل، از این تعداد ۳۱ نفر زن و ۷۸۰ نفر مرد بوده‌اند که در مقایسه با سال ماقبل آن ۱۴.۷ درصدی افزایش داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ ۲۸ کارگر و مصدومیت ۸۱۱ نفر طی یک سال در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..