تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت جدید پابجی حالت ۱۲۰ فریم‌برثانیه را در گلکسی S24 فعال می‌کند

دارندگان گلکسی S24 و چند گوشی دیگر سامسونگ به‌زودی می‌توانند بازی پابجی را با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه اجرا کنند.

طی سال‌های اخیر قدرت گرافیکی گوشی‌های هوشمند به‌طور چشمگیری افزایش یافته است، اما بازی‌های موبایلی همچنان از این توان بالقوه به‌طور کامل استفاده نمی‌کنند و توسعه‌دهندگان معمولاً از قدرت نمایشگرهای مدرن ازجمله نرخ نوسازی بالا غافل هستند.

امروزه نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز در گوشی‌های هوشمند به یکی از ویژگی‌های اصلی تبدیل شده‌اند، اما تعداد بازی‌هایی که از این نرخ فریم پشتیبانی می‌کنند بسیار محدود است. پابجی موبایل که از محبوب‌ترین بازی‌های چندنفره‌ی تاریخ موبایل محسوب می‌شود، به‌زودی از این ویژگی پشتیبانی خواهد کرد.

پابجی که ۶ سال قبل برای اندروید و iOS منتشر شد، تا امروز روی ۹۰ فریم‌برثانیه محدود بوده است، اما این محدودیت به‌زودی رفع خواهد شد. بسیاری از بازیکنان پابجی، به‌ویژه دارندگان مدل‌های پرچمدار گوشی سامسونگ، به‌زودی قادر خواهند بود نبردهای خود را با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه و به‌صورت کاملاً روان تجربه کنند.

مقالات مرتبط:

به‌روزرسانی جدید پابجی موبایل احتمالاً امروز منتشر خواهد شد و قابلیت اجرای بازی با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه را به‌ارمغان می‌آورد. طبق اعلام کاربری به‌نام CID، سامسونگ تأیید کرده است که سری گلکسی S24، گلکسی S23 و گلکسی زد فولد ۵ در ازجمله اولین دستگاه‌هایی هستند که از ویژگی مذکور پشتیبانی خواهند کرد.

سامسونگ می‌گوید برای بهینه‌سازی عملکرد پابجی روی گوشی‌های پرچمدارش با استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی تنسنت همکاری کرده است. این بهینه‌سازی‌ها در جدیدترین نسخه‌ی سرویس Game Optimization Service (GOS) و اپلیکیشن Game Booster اعمال می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت جدید پابجی حالت ۱۲۰ فریم‌برثانیه را در گلکسی S24 فعال می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..