تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با معافیت مالیاتی رمزارزها

هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام حذف رمزارزها از دایره شمول مالیات را مغایر با سیاست‌های کلی نظام و مصداق تبعیض دانست.

وب‌‌سایت رسمی مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشته است که هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با ماده ۱۲ مصوبه مجلس مبنی بر عدم دریافت مالیات از مبادلات رمزارزی مخالفت کرده است.

این تصمیم در جلسه روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجمع اتخاذ شده است. در این جلسه جمعی از نمایندگان تام‌الاختیار سران قوا از جمله وزیر امور اقتصاد و دارایی، وزیر ارتباطات و روسای کمیسیون‌های ذی‌ربط مجلس حضور داشته‌اند.

این هیات ماده ۱۲ مصوبه مجلس ناظر به ماده ۴۶ الحاقی به قانون مالیات‌های مستقیم مبنی بر حذف رمزپول و رمزدارایی از شمول مالیات برعایدی سرمایه را به دلیل تبعیض ناروا، مغایر با جز ۱۰ بند ۹ سیاست‌های کلی نظان اعلام کردند.

در این جلسه پس از بررسی ماده مذکور اصلاحاتی برای آن در نظر گرفته شد. هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی مغایرت‌های مصوبه اصلاحی مجلس درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اصلاحات انجام‌شده را رفع‌کننده مغایرت‌های پیشین این هیات تشخیص داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با معافیت مالیاتی رمزارزها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..