تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قراردادهای نفتی شفاف می شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس دولت سیزدهم، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ویراستی» نوشت:

«در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نفت تاکید کردم با دستور رئیس‌ محترم جمهور، در حوزه نظارت بر قراردادهای نفتی پیشنهادهای روشنی ارائه کرده‌ایم. بر این اساس، با حفظ منافع کشور و در صورت محرمانه‌ نبودن، قراردادها باید شفاف شوند و نظارت روشنی بر آن‌ها وجود داشته باشد.»

آنگونه که ایسنا روایت کرده، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران با حضور بیش از هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت، با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

۲۷۲۱۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قراردادهای نفتی شفاف می شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..