تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعالی کردستان در گرو تعلیم و تربیت

اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان که در سالن همایش اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار گردید، ضمن تبریک هفته معلم، نقش معلمان و فرهنگیان را در توسعه و پیشرفت استان کردستان بسیار حیاتی خواند.

استاندار کردستان با اشاره به جایگاه شهید مطهری به عنوان الگویی برای فرهنگیان، انتخاب نام این هفته به افتخار ایشان را گامی مهم در جهت تکریم مقام معلم دانست.

وی گفت: معلمان با پرورش نسل‌های آینده، مسئولیت بزرگی در تحقق آرمان‌های اجتماعی و فرهنگی بر عهده دارند.

زارعی‌کوشا وظیفه فرهنگیان را امتدادی از مأموریت الهی خواند و افزود: معلمان با تعلیم و تربیت صحیح، می‌توانند جامعه‌ای آگاه و پویا را رقم بزنند.

 استاندار کردستان با تأکید بر اهمیت تکریم مقام شهدا و نقش آنها در امنیت کشور، از تلاش‌ها و فداکاری‌های معلمان تقدیر نمود و بیان داشت که دوره‌ای جدید در استان آغاز شده است که هدف آن رسیدن به اوج اعتلا و شکوفایی کردستان است و در این مسیر، معلمان و فرهنگیان نقش بسزایی دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعالی کردستان در گرو تعلیم و تربیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..