تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه هیجان‌انگیز: لیان اس. کندی شخصیت اصلی بازی Resident Evil 9 است

احتمالاً لیان اس. کندی شخصیت اصلی نسخه‌ی جدید بازی‌های سری Resident Evil خواهد بود.

بنابر گزارشی جدید، لیان اس. کندی، شخصیت محبوب و نمادین سری بازی‌های Resident Evil، به‌عنوان قهرمان داستان Resident Evil 9 انتخاب شده است و احتمالاً این سری از Resident Evil در منطقه‌ای روستایی الهام‌گرفته از آسیا، به‌ویژه سنگاپور، جریان خواهد داشت.

بازی Resident Evil 9 ادامه‌ای بر سری بازی‌های موفق و پرطرفدار Resident Evil است که از سال ۱۹۹۶ تاکنون توانسته است با داستان‌های جذاب و تجربه‌های ترسناک فراگیر، مخاطبان را به خود جلب کند. جدیدترین نسخه‌ی اصلی این سری، یعنی Resident Evil Village، سه سال پیش منتشر شد.

با‌توجه‌به اینکه لیان اس. کندی یکی از شخصیت‌های محبوب و دوست‌داشتنی سری بازی‌های Resident Evil محسوب می‌شود، حضور او در بازی رزیدنت ایول ۹ می‌تواند برای طرفداران بسیار هیجان‌انگیز باشد.

مقالات مرتبط

هنوز مشخص نیست آیا لیان، تنها شخصیت قابل‌بازی خواهد بود یا شخصیت دیگری نیز درکنار او حضور خواهد داشت.

شرکت کپکام از سال ۲۰۱۸ مشغول توسعه‌ی بازی Resident Evil 9 بوده است و قصد دارد این بازی جهان‌باز را در اوایل سال ۲۰۲۵ (بهمن و اسفند ۱۴۰۳) منتشر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه هیجان‌انگیز: لیان اس. کندی شخصیت اصلی بازی Resident Evil 9 است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..