تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی پر فراز و نشیب تایسون فیوری؛ از افسردگی و اعتیاد تا بازگشت به رینگ

تایسون فیوری کیست؟ در طول ۱۶ سال فعالیت حرفه ای او به عنوان یک بوکسور، بسیاری از افراد از فراز و نشیب های زندگی او خبر ندارند.

«جیپسی کینگ» معمایی از شخصیت‌های مختلف است که در مواقعی دنیای بوکس را مجذوب خود کرده و در موارد دیگر آن را ناامید و گیج کرده است.

این بوکسور ۳۵ ساله در تاریخ ۱۸ مه در عربستان سعودی با الکساندر اوسیک، مبارز اوکراینی در مبارزه ای به نام «حلقه آتش» که برنده آن قهرمان بلامنازع سنگین‌وزن جهان می شود، روبرو خواهد شد.

پس از انتشار مستندی تحت عنوان «در خانه با فیوری‌ها» (At Home With the Furys) توسط نتفلیکس، طرفداران فرصتی برای تماشای زندگی خانوادگی فیوری داشتند. این مستند، تصاویری از خانه فیوری در مورکم و تعاملات او با همسرش پاریس، هفت فرزندشان، پدرش جان و برادرش تامی که در برنامه تلویزیونی جزیره عشق (Love Island) حضور داشت را نشان می‌دهد.

این مستند با استقبال زیادی مواجه شد. زیرا بینندگان در آن شاهد گفتگوهای صادقانه و پشت پرده زندگی فیوری، شامل گفتگوهای تامی و دوست دختر مدلش، مالی-می هیگ بودند.

در این مستند، درباره رابطه فیوری که مبتلا به اختلال دوقطبی است، با خانواده اش اطلاعات جدیدی به دست می آوریم. او با دعوت از پدرش جان برای سفر به ایتالیا، به رفتار آشفته همیشگی خود ادامه می دهد و سپس نظر خود را تغییر داده و به او می گوید که پرواز لغو شده است.

اما اندکی پس از انتشار این مستند، فیوری فاش کرد که فکر می‌کند فیلمبرداری از زندگی اش کار اشتباهی بوده و او راه‌هایی را برای پایان دادن به قرارداد با نتفلیکس در اواسط فیلمبرداری بررسی کرده است.

می‌خواستم که قرارداد را لغو کنم. چند هفته بود که با وکلایم تلفنی صحبت می‌کردم و می‌گفتم که آیا راهی وجود دارد که بتوانم از این وضعیت خلاص شوم؟ نمی‌دانم با چه چیزی روبه‌رو خواهم شد.

فیوری حتی دوقطبی بودن خود را به عنوان بخشی از فرآیند تصمیم‌گیری در مورد مستند و سایر جنبه‌های زندگی‌اش می‌داند.

یک دقیقه خوشحالم، دقیقه دیگر خوشحال نیستم و دیدن فراز و فرود احساسی من در طول این مستند بسیار مشهود است. احساسات من می توانند در طول یک ساعت ۱۰ بار تغییر کنند و این بینندگان را شگفت‌زده خواهد کرد.

اکنون فیوری در حال فیلمبرداری فصل دوم این سری مستند دیده شده است.

تغییرات این خانواده به حدی است که می توانید در چشم بر هم زدنی آن را از دست دهید.

چنین تغییراتی در زندگی حرفه ای فیوری نیز مشهود است.

او پس از شکست دادن دیلیان وایت در آوریل ۲۰۲۲ اعلام کرد که بازنشسته شده و «هیچ پولی» او را از این تصمیم منصرف نخواهد کرد.

این حقیقت است، کار من تمام شده. هر کسی دوره خودش را دارد. برای بسیاری از مردم در این دنیا، همه چیز در مورد پول است. من به اندازه کافی پول دارم و همه چیزهایی که نیاز دارم را به دست آورده ام.

مدت کوتاهی پس از آن، فیوری گفت که برای وسوسه کردن او برای پایان دادن به دوران بازنشستگی اش حداقل ۵۰۰ میلیون پوند نیاز است.

بهتر است که دسته چک بزرگی داشته باشید، زیرا بیرون آوردن «GK» بزرگ از بازنشستگی هزینه زیادی دارد.

البته، او تنها ۸ ماه پس از اعلام این خبر از بازنشستگی خارج شد و در مبارزه‌ای در برابر درک چیزورا شرکت کرد که ۲۶ میلیون پوند برایش به همراه داشت.

فیوری در سال ۲۰۲۳ موافقت کرد که با اوسیک به مبارزه بپردازد. اما مذاکرات آن ها درباره تقسیم درآمد حاصل از مبارزه به بن بست خورد و در نتیجه مبارزه لغو شد.

به جای آن، فیوری مبارزه با فرانسیس انگانو، ستاره یو‌اف‌سی را پذیرفت که از آن دستکم ۵۰ میلیون پوند به دست آورد.

حالا او بالاخره با اوسیک قرار مبارزه گذاشته است. فیوری ۷۰ درصد از درآمد این مبارزه به مبلغ ۱۱۶ میلیون پوند را دریافت خواهد کرد که بیش از دو برابر درآمدش از مبارزه با انگانو است. در نتیجه، مسأله اصلی در پشت پرده مبارزات پول است. حتی فیوری هم این موضوع را تایید کرده است.

این پول است که به من انگیزه می دهد، نه کمربندهای قهرمانی.

فراز و نشیب های احساسی فیوری، او را از قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ به افسردگی و آستانه خودکشی رساند؛ درست قبل از اینکه وزنش را به ۱۷۷ کیلوگرم رسانده و در سال ۲۰۲۰ با شکست دادن دیانتِی وایلدر به قله این ورزش صعود کند.

فیوری قبلاً در مصاحبه ای گفته بود که پس از پیروزی بر ولادیمیر کلیچکو در آلمان، با روی آوردن به مواد مخدر و مشروبات الکلی و این سوال که پس از چنین موفقیت قابل توجهی چه چیزهای دیگری برای دستیابی در زندگی اش باقی مانده، در آستانه خودکشی بوده است.

یک روز از خواب بیدار شدم و فکر کردم امروز روزی است که همه چیز را تمام می کنم. به سمت یک پل رانندگی کردم، می خواستم ماشینم را با سرعت بسیار زیاد به پل کوبم. جاه‌طلبی لازم برای ادامه زندگی را نداشتم.

قبل از اینکه به پل برسم، صدایی را شنیدم که می گفت: «این کار را نکن، زندگی خانواده ات را نابود می کنی». بلافاصله ماشین را کنار زدم و برای اولین بار بود که فکر کردم، «خب، یا همین حالا یا هرگز. باید فوراً خوب شوم».

این قول فیوری برای تغییر دادن زندگی‌اش باعث شد که او در کمتر از دو سال ۵۷ کیلو وزن کم کند و در سال ۲۰۱۸ به رینگ بازگردد.

به نظر می رسد که او دوباره از مبارزات لذت برده و این روزها وضعیت بسیار بهتری دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی پر فراز و نشیب تایسون فیوری؛ از افسردگی و اعتیاد تا بازگشت به رینگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..