تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Nerobi برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

5/5 - (1 امتیاز)

بازی Nerobi در جهانی جریان دارد که تعادلی بین زندگی و فراموش وجود دارد. ارواحی به‌نام ایکیماکی و شیطان بوکیاکو این تعادل را ایجاد کرده‌اند. کاراکتری به نام نروبی را داریم که دیگر حافظه و خود آگاهی لازم را ندارد. او خود را در دنیای میانه‌ای می‌بیند که ذاتش را شکل خواهد داد. با این حال، این جهان میانه توسط شیاطین، که هشت نگهبان را تسخیر کرده است، مورد حمله قرار می‌گیرد. بنابراین، هنگامی که او قصد کشف گذشته و هویت خود را دارد، نروبی برای اعمال قدرت‌های پنهان خود فراخوانده می‌شود. گیم‌پلی بازی هم بر پایه همین داستان ساده طراحی شده است.

Nerobi (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Nerobi

این اثر در سبک پلتفرمر و اسکرولی بوده و با المان‌های دو بعدی جریان دارد. داستان بازی در قالب یک ماجراجویی گرافیکی داستان شده و سکانس‌های سینمایی خواهد داشت که کل آن با دست طراحی شده است. گیم‌پلی بازی چالش برانگیز بوده و به هماهنگی، زمان بندی و المان‌های دیگر نیاز دارد. باید از عقب کاراکتر خود استفاده کرده و قدرت‌های بعدی را هم آنلاک کنید. همین‌ها می‌تواند تجربه گیم‌پلی بازی را لذت بخش‌تر کند. علاوه بر این، چندین کارت هم در جهان بازی داریم که باید آن‌ها را جمع کرده و استفاده کنید.

اسکرین-شات-بازی-Nerobi اسکرین-شات-بازی-Nerobi اسکرین-شات-بازی-Nerobi اسکرین-شات-بازی-Nerobi اسکرین-شات-بازی-Nerobi اسکرین-شات-بازی-Nerobi info

Help Nerobi recover his memory and overcome a thousand challenges in this immersive, secret-filled and entirely hand-drawn graphic platforming adventure.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7 or recent (64 bit)

Processor: AMD / Intel CPU running at 2.8 GHz or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 970 or AMD R9 390

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: Please note that these system requirements are not final.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7 or recent (64 bit)

Processor: AMD / Intel processor running at 3.5 GHz or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: Please note that these system requirements are not final.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Nerobi برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..