تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تک‌تاک اپیزود ۸۳؛ بسته‌شدن فروشگاه در ایتا و خرید کد ملی فقط ۱۳ میلیارد

در اپیزود ۸۳ از برنامه هفتگی تک‌تاک از بسته‌شدن یک فروشگاه لباس در پیام‌رسان بومی ایتا گفتیم که به‌دلیل مشخص‌بودن چهره مدل، این حساب با ۵۰۰۰ دنبال‌کننده بسته شد. همچنین مشخص شده که آمار تلفات جاده‌ای ایران دو برابر شهدای جنگ ۸ ساله بوده و در ادامه دررابطه با مجوز انتشار امولاتورها در اپ استور صحبت می‌کنیم که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد از این پس بازی‌های کلاسیکی مانند ماریو و زلدا را روی آیفون اجرا کنند.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو

برای نصب بازی‌های کلاسیک روی امولاتور دلتا، کافیست نام بازی به همراه کلمه رام را در گوگل جستجو و پس از دانلود بازی مورد نظرتان، آن را در اپلکیشن دلتا اجرا کنید. می‌توانید از کنترلرهای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس هم استفاده کنید یا به کمک اسکرین میرورینگ بازی‌های کلاسیک را روی تلویزیون یا مک‌بوک خود تجربه کنید. آموزش این امولاتور را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تک‌تاک اپیزود ۸۳؛ بسته‌شدن فروشگاه در ایتا و خرید کد ملی فقط ۱۳ میلیارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..