تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرمای سوزان آمریکا، پهپادهای کالارسان آمازون را دچار مشکل کرد

برنامه‌های بلندپروازانه‌ی آمازون برای راه‌اندازی سرویس تحویل کالا با پهپاد با مانعی بزرگ روبه‌رو شده است: تابستان سوزان آریزونا.

آمازون در تلاش است تا ناوگانی از پهپاد‌های کالارسان را در تولسانِ آریزونا به‌کار بگیرد. بااین‌حال، این پهپادها نمی‌توانند در دمای بیشتر از ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد فعالیت کنند؛ آستانه‌ای که میانگین دمای تولسان هر‌ساله به‌مدت سه ماه کامل از آن عبور می‌کند.

براساس گزارش وایرد، زمین‌گیرشدن پهپادهای تحویل کالای آمازون ضربه‌ی بزرگی به ایرلاین زیرمجموعه‌ی آمازون (Prime Air) وارد می‌کند که حدود یک دهه از بنیان‌گذاری‌اش می‌گذرد.

با وجود سرمایه‌گذاری هنگفت روی تحقیق و توسعه، سرویس تحویل کالا با پهپاد آمازون با مشکل مواجه بوده است. این شرکت پس از تنها دو سال فعالیت، سرویس خود را در لاکهفوردِ کالیفرنیا تعطیل کرد. درمقابل، سرویس Wing گوگل توانسته است صدها هزار تحویل با پهپاد را تکمیل کند.

برای تحویل با پهپاد در تولسان، آمازون باید مجوزهایی را برای انبار خود و نسل بعدی پهپاد MK30 دریافت کند. علاوه‌بر‌این، مشتریان باید برای دریافت بسته‌هایی که به‌واسطه‌ی پهپاد ۶ موتوره‌ی ۳۶ کیلوگرمی از ارتفاع چند متری روی تشکی در حیاطشان رها می‌شود، ثبت‌نام کنند.

مقالات مرتبط:

آمازون محدودیت‌های ناشی از گرمای هوا را تأیید کرده است. مدیر بخش Prime Air می‌گوید که سفارش‌ها در دمای بیشتر از ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد پذیرفته نمی‌شوند؛ اما این شرکت همچنان تحویل‌ کالاها را در طول ماه‌های تابستان در تولسون ادامه خواهد داد.

آمازون با وجود برخی مشکلات، قصد دارد خدمات تحویل با پهپاد خود را در اواخر امسال به ایتالیا و بریتانیا گسترش دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرمای سوزان آمریکا، پهپادهای کالارسان آمازون را دچار مشکل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..