تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرائت پیام سه مرجع عالیقدر تقلید درمراسم آغاز کنگره جهانی حضرت رضا (ع)

همراه با پخش تصویری پیام رهبر معظم انقلاب

پیام سه مرجع عالیقدر تقلید درمراسم آغاز کنگره جهانی حضرت رضا (ع) قرائت می‌شود.

قرائت پیام سه مرجع عالیقدر تقلید درمراسم آغاز کنگره جهانی حضرت رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با حضور اندیشمندان ایرانی و بین المللی از فردا  ۲۴ اردیبهشت در تالار قدس حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار و پیام حضرات آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی در آن قرائت خواهد شد.

در مراسم آغاز این کنگره، ابتدا پیام تصویری حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب پخش خواهد شد،  پس از آن حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان و همچنین حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی  سخنرانی خواهند کرد.

پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)  با حضور اندیشمندان مطرح از ایران و دیگر کشورهای اسلامی دنیا با شعار «عدالت برای همه، ظلم به هیچکس» در روز‌های ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت در  حرم مطهر رضوی (ع) با تدارک همزمان ۲۰ نشست تخصصی برگزار می‌شود

بیشتر بدانیم:
اندیشمندان مطرح اسلامی ایران و جهان در مشهد گرد هم می‌آیند،




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرائت پیام سه مرجع عالیقدر تقلید درمراسم آغاز کنگره جهانی حضرت رضا (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..