تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کره جنوبی با بودجه ۷٫۳ میلیارد دلاری از صنعت تراشه حمایت می‌کند

کره‌ی جنوبی می‌خواهد با سرمایه‌گذاری سنگین از صنعت تراشه‌سازی خود حمایت کند.

چوی سانگ‌موک، وزیر دارایی کره‌ی جنوبی، اعلام کرد کشورش در حال تدوین برنامه‌ای برای تأمین بیش از ۱۰ تریلیون وون (۷٫۳ میلیارد دلار) به‌منظور تقویت صنعت نیمه‌هادی است.

به روایت بلومبرگ، سانگ‌موک در جلسه‌ای با تولیدکنندگان محلی قطعات و تجهیزات تراشه گفت که دولت در حال بررسی راه‌هایی برای حمایت از این صنعت است.

یکی از ایده‌ها این است که بانک توسعه‌ی کره‌ی جنوبی که تحت مالکیت دولت قرار دارد، تأمین مالی پروژه‌ها را برعهده بگیرد یا اینکه بودجه ازطریق صندوق مشترک دولتی و خصوصی تأمین شود. جزئیات دقیق برنامه‌های دولت کره‌ی جنوبی به‌زودی اعلام خواهد شد.

مقالات مرتبط

سرمایه‌گذاری کره در صنعت تراشه در حالی صورت می‌گیرد که دولت آمریکا به متحدان خود از جمله کره‌ی جنوبی فشار می‌آورد تا محدودیت‌های دسترسی چین به فناوری نیمه‌هادی‌ها را تشدید کنند.

کره‌ی جنوبی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی تراشه‌های حافظه در جهان به‌حساب می‌آید و با سرمایه‌گذاری ۴۷۰ میلیارد دلاری در تأسیسات چندخوشه‌ای تولید تراشه در خارج از سئول، تلاش می‌کند جایگاه خود را تثبیت کند. برای حمایت از این طرح، دولت اقداماتی از جمله مشوق‌های مالیاتی برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کره جنوبی با بودجه ۷٫۳ میلیارد دلاری از صنعت تراشه حمایت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..