تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی بابا | فاصله سعدآباد تا هتل‌های تهران

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در دوران قاجار بنا شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری در پایتخت به شمار می‌رود. بدون شک تمامی مسافران و گردشگران تهرانی بازدید از این کاخ و مجموعه را جز برنامه‌های خود قرار خواهند داد. از این رو بسیاری از مسافران می‌خواهند فاصله هتل‌های تهران از کاخ سعدآباد را بدانند تا بتوانند مدیریت زمان بهتری در سفر داشته باشند. اگر شما نیز قصد سفر به پایتخت را دارید، در این مطلب بیشتر با هتل ‌های تهران نزدیک به سعدآباد آشنا خواهیم شد.

کپی لینک

هتل استقلال

هتل استقلال یا هتل رویال هیلتون سابق یکی از هتل‌های پنج ستاره در پایتخت است که سال تاسیس آن به سال 1341 باز می‌گردد. هتل استقلال یکی از بزرگ‎ترین هتل‌های تهران است که مساحت آن به 70 هزار متر مربع می‎رسد. این هتل در خیابان ولیعصر قرار داشته و بهترین موقعیت جغرافیایی در پایتخت را دارد.

هتل دو برج شرقی و غربی و در مجموع 550 سوئیت و اتاق مجلل و بسیار شیک دارد. از این رو حتی در شلوغ‌ترین ایام سال نیز این هتل میزان مسافران از سراسر ایران خواهد بود. استخر، سالن‌های ورزشی، سالن‌های همایش و کنفرانس، رستوران‌های بین المللی و دیزاینی بسیار شیک این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های پایتخت تبدیل کرده است. این هتل با خودرو تنها حدود پنج دقیقه با مجموعه سعدآباد فاصله دارد و به دیگر مکان‌های مهم پایتخت مانند برج میلاد، توچال و مراکز خرید نزدیک است.

کپی لینک

هتل ویستریا تهران

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به سعدآباد که موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی دارد، هتل ویسترسا تهران است. این هتل یکی از هتل‌های پنج ستاره و تازه تاسیس پایتخت است که در 20 طبقه دارد. مسافران می‌توانند از میان 91 سوئیت و واحد اقامتی اتاق مناسب خود را انتخاب کنند.

با توجه به آن که هتل در شمار هتل‌های پنج ستاره قرار دارد، امکانات رفاهی و اقامتی آن در سطح عالی و درجه یک است. رستوران بام، استخر، سونا، پذیرش 24 ساعته، کرایه اتومبیل بدون راننده، سالن ورزشی و پرسنلی خوش برخورد و مجرب از جمله ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود. این هتل تنها حدود دو کیلومتر با مجموعه سعدآباد فاصله داشته و تنها پنج دقیقه از هتل تا مجموعه زمان نیاز است.

کپی لینک

هتل الماس زعفرانیه تهران

یکی دیگر از هتل‌های تهران که فاصله کمی با سعدآباد دارد، هتل الماس زعفرانیه است.این هتل در شش طبقه ساخته شده و 106 واحد اقامتی و اتاق دارد. هتل از نوع چهار ستاره بوده و امکانات رفاهی و اقامتی در آن عالی و درجه است. اگر قصد دارید یک اقامت آرام همراه با ریلکسیشن داشته باشید، استخر، سونا و جکوزی این هتل بهترین گزینه برای شما خواهد بود. فضای سبز بسیار زیبا، سالن ورزشی، پذیرش 24 ساعته، چشم اندازی زیبا و محیطی آرام از ویژگی‌های این هتل چهار ستاره پایتخت است. هتل الماس کمتر از سه کیلومتر با سعدآباد فاصله داشته و در کمتر از پنج دقیقه می‌توانید خود را از هتل به این مجموعه برسانید.

کپی لینک

هتل پارک وی

اگر قصد اقامت در یک هتل با کیفیت و با قیمت مناسب را دارید، هتل پارک وی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل سه ستاره بوده و در کنار امکانات رفاهی و اقامتی عالی، قیمت مناسبی دارد. هتل در خیابان ولیعصر و قبل از چهار راه پارک وی واقع شده دسترسی بسیار مناسبی به دیگر نقاط شهر دارد. هتل در سال 1375 ساخته شده اما در سال 1402 مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفته است. فضای سبز، کافی شاپ، رستوران، سالن ورزشی، پذیرش 24 ساعته و محیطی بسیار بهداشتی و آرام از ویژگی‌های این هتل زیبا به شمار می‎رود. هتل پارک وی حدود چهار کیلومتر با مجموعه سعدآباد فاصله دارد.

کپی لینک

هتل ولیعصر تهران

یکی دیگر از هتل‌های تهران که از نظر دسترسی موقعیت مکانی بسیار عالی دارد، هتل ولیعصر تهران است. این هتل یک هتل سه ستاره است که امکانات رفاهی و اقامتی مناسب و استانداردی را در اختیار مسافران قرار می‎دهد. هتل جز هتل‌های تازه تاسیس تهران است که سال 1399 مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل در پنج طبقه ساخته شده و تعداد 56 اتاق دارد. در صورت اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی مانند رستوران بام، کافی شاپ، جکوزی، سالن ورزشی، پذیرش 24 ساعته از امکانات این هتل به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل فاصله شما تا مجموعه سعدآباد کمتر از 10 دقیقه با خودرو فاصله دارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی بابا | فاصله سعدآباد تا هتل‌های تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..