تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح برنامه‌های دهه کرامت در کرمانشاه

ایمان درخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، با تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: سازمان فرهنگی در این دهه و در بخش‌های مختلف برنامه های متنوعی با همکاری دستگاه های مختلف دارد.

وی افزود: از جمله این برنامه ها می‌توان به هشت جشن در محلات مختلف که هفت جشن آن جشن‌های محلی و جشن آخر برنامه بزرگی با حضور ده‌ها هزار نفر اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکثر این برنامه‌ها به همت معاونت فرهنگی سازمان و با همکاری و مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی انجام می‌پذیرد.

درخشی ادامه داد: معاونت اجتماعی سازمان نیز به مناسبت روز دختر جشنی را با حضور جامعه هدف از دختران مناطق حاشیه نشین برگزار کرده و سلسله اردوهای آموزشی مهارت زندگی را در مناطق حاشیه نشین آغاز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و تفریحات سالم نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین کانون‌های خدمت رضوی، هیأت ورزش‌های همگانی و تربیت بدنی سپاه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را در روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ماه) و در مسیر بلوار طاق بستان برگزار خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه چندین برنامه دیگر در ایام دهه کرامت انجام و اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: اداره ارتباطات سازمان فرهنگی نیز علاوه بر تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی، با همکاری واحد مربوطه خود در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نسبت به فضا سازی شهری اقدام خواهد کرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح برنامه‌های دهه کرامت در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..