تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منشا و میزان مخارج تبلیغات در مقایسه با حقوق و درآمد نمایندگی

ضرورت ورود نهاد نظارتی بر هزینه های تبلیغاتی نمایندگان

تصویر مردی جوان مدعی آموزش برای قبولی در مدارس تیز هوشان در یک بنر بزرگ در میدان شهید فهمیده نصب شده است .! یعنی او می تواند با آموزش، افراد معمولی را برای پذیرش در مدرسه تیزهوشان آماده کند ! او ادعا دارد بیش از 1700 نفر را هم وارد مدرسه تیزهوشان و نخبگان کرده است .

گروه اجتماعی: تصویر مردی جوان مدعی آموزش برای قبولی در مدارس تیز هوشان در یک بنر بزرگ در میدان شهید فهمیده نصب شده است .! یعنی او می تواند با آموزش، افراد معمولی را برای پذیرش در مدرسه تیزهوشان آماده کند ! او ادعا دارد بیش از 1700 نفر را هم وارد مدرسه تیزهوشان و نخبگان کرده است .
به گزارش بولتن نیوز با باور به محتوی آگهی می توان استنباط کرد  احتمال اینکه حاضرین در مدرسه تیزهوشان و استعدادهای درخشان بالذات نخبه و تیزهوش نمی باشند ؛ بسیار زیاد است. انچه که تعیین کننده بوده روش تست زنی و روش جواب دهی بوده است و در نتیجه ثمره این مدارس هم چندان مفید حال جامعه نمی شود.یعنی این نخبگان نیستند که در آن مدرسه تعلیم می یابند بلکه افراد معمولی هستند که در ژست تیزهوش بوده اند.
****
انتخابات در تبریز مانند سایر شهرها به پایان رسید ، 15 درصد افراد واجد شرایط درمرحله دوم  انتخابات شرکت کرده بودند و نفراول با کسب حدود 8 درصد آرای افراد واجد شرایط نماینده مردم تبریز شد!
***
در انتخابات تبریز یکی از برندگان مسابقه ورود به مجلس کلیه قاب های تبلیغاتی شهر را با تصویر خود آذین داده بود، یعنی تصاویر و پوسترهای او درون قاب های آماده ی تبلیغاتی شهرداری که دارای طلق هستند قرار گرفته بودند ! هزینه ای باورنکردنی همراه با خرج کامل تبلیغاتی پوستر و بنرها و اجاره سالن های بسیار همراه با این نحوه تبلیغات از مخارج کار بودند!
آنچه که ما از حقوق یک کارمند تصور داریم و یا یک وکیل مردم فقیر !  آن درامد هرگز نمی تواند پاسخگوی این همه هزینه برای ورود به مجلس باشد !
این تبلیغات و تامین هزینه مرتبط چگونه می تواند ممکن باشد؟ معادله اقتصادی آن یعنی هزینه و فایده این همه مخارج نمی توانند بالانس و متعادل باشند . با این هزینه از جیب شخصی ؛ برنده چه حاصل و کسب می کند؟
این جای سوال و روشن سازی و باصطلاح امروزین شفاف سازی را دارد!
دکتر پاکدل استاد دانشگاه تبریز که اقتصاد کشاورزی تدریس می کرد ، چندین بار درکلاس گفته بود تمام فعالیت های بشری دارای منشا اقتصادی هستند! حال بدون وارد شدن به چند و چون ماجرا ، در انتخابات مجلس این موضوع  اگر مصداق داشته باشد ، اقتصاد پس پرده این همه مخارج چیست ؟
***
به نظر می رسد نهادهای بازرسی باید در موضوع میزان هزینه افراد برای ورود به مجلس و چگونگی آن و دلایل موضوع وارد بررسی موضوع شوند !
افراد  در مرحله اول تعیین صلاحیت های عمومی مورد سنجش قرار می گیرند ، اما در مرحله دوم این پول و هزینه است که ذهن رای دهنده و انتخاب کننده را کنترل می کند و در نتیجه آن کس که انتخاب می شود ثمره ی هزینه ای است که نه براساس توانمندی ها و عملکردها بلکه ناشی از پولی است که در مسابقه قمار کرده است و این هرگز به مصلحت جامعه نیست  و در نتیجه بمثابه دانش آموزان مدرسه نخبگان این نماینده هم محلی در میان ارزش ها ندارد و فقط نتیجه معلم بخش خصوصی خود در صرف  پول و هزینه ای است که حتما بازگشت آن فقط از جیب موکلانش یعنی همین مردم ممکن خواهد بود.

ظفر حسن زاده تبریزی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منشا و میزان مخارج تبلیغات در مقایسه با حقوق و درآمد نمایندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..