تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۳۷۰ کیلوگرم انوع مواد مخدر درآذربایجان غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۳۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۴۱ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

کشف ۳۷۰ کیلوگرم انوع مواد مخدر درآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ حسن درستی گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر استان طرح  ارتقاء امنیت اجتماعی را به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح ۲ روزه پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۸ نفر قاچاقچی و ۱۲۴ خرده فروش؛ ۴۴۱ معتاد متجاهر را نیز جمع آوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان بیان داشت: در این راستا ۳۷۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف؛ ۳ باند قاچاق مواد مخدر منهدم و ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اعلام این مطلب که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند، گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۳۷۰ کیلوگرم انوع مواد مخدر درآذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..