تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد تامین کسری بودجه از محل فروش دارایی‌های مازاد دولت

دیوان محاسبات کشور پیشنهاد داد برای تامین کسری بودجه از ظرفیت‌هایی مانند توافق بازخرید (ریپو) و فروش اموال و دارایی‌های مازاد دولت استفاده شود.

پیشنهاد تامین کسری بودجه از محل فروش دارایی‌های مازاد دولت به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی، کسری بودجه در سال ۱۴۰۲ از منابع واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و نیز بازپرداخت اصل اوراق مالی اسلامی از محل انتشار اوراق اسلامی تامین شده است.

به پیشنهاد دیوان محاسبات کشور چنانچه برای تامین کسری بودجه از ظرفیت‌های قانونی نظیر «توافق بازخرید (ریپو)» و «فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد دولت» استفاده شود، واگذاری دارایی ها، استقراض از صندوق توسعه ملی و انتشار بی رویه اوراق مالی اسلامی کاهش می‌یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد تامین کسری بودجه از محل فروش دارایی‌های مازاد دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..