تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه دوم در سراب

همزمان با گرامیداشت دهه کرامت نخستین آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه دوم به همت فرماندهی انتظامی سراب و با مشارکت بخش خصوصی در این شهرستان راه اندازی شد.

افتتاح آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه دوم در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی رئیس پلیس راهور سراب با بیان اینکه رانندگان پیش از افتتاح آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه دوم جهت اخذ گواهینامه باید به شهرستان‌های مجاور یا مرکز استان مراجعه می‌کردند گفت:با توجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد ساکنین این شهرستان به شغل دامداری و کشاورزی مشغول هستند و از ماشین آلات سنگین استفاده می‌کنند راه اندازی این مرکز ضروری بود.

کاشفی با بیان اینکه جهت راه اندازی و تجهیز این مرکز بیش از ۲۴ میلیارد ریال هزینه صرف شد گفت: با افتتاح این آموزشگاه برای ۷ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی فراهم شد.

وی ادامه داد :در صورت توسعه این مرکز آموزشی و ارائه خدمات تعلیم رانندگی پایه یک و موتورسیکلت برای ۱۲ نفر دیگر شغل فراهم خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه دوم در سراب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..