تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست اپل جواب داد؛ توسعه‌دهندگان بزرگ از اکوسیستم اپ استور خارج نشده‌اند

ظاهراً توسعه‌دهندگان بزرگ علاقه‌ای به استفاده از روش پرداخت جایگزین در اکوسیستم اپل ندارند.

به‌نظر می‌رسد هیچ توسعه‌دهنده‌‌ی مطرحی از گزینه‌های پرداخت خارجی که اپل در اپ‌ استور ارائه داده، استقبال نکرده است. کارمزدهای زیاد سیستم جایگزین، به‌عنوان دلیل اصلی این بی‌میلی توصیف می‌شود.

ایوان گونزالس راجرز، قاضی منطقه‌ای ایالات‌ متحده، به‌مدت حدود چهار سال بر نبرد حقوقی میان اپل با سازنده‌ی بازی فورتنایت، یعنی اپیک‌ گیمز، نظارت کرد. روز جمعه وی از راهکار اپل برای تغییر قوانین اپ‌ استور به‌منظور مطابقت با قوانین ضدانحصار، به‌شدت انتقاد کرد.

راجرز در جریان جلسه‌ی استماع چندروزه برای رسیدگی به شکایت اپیک مبنی‌بر رعایت‌نکردن مفاد حکم اصلاحی دادگاه، به یکی از مدیران اجرایی اپل گفت: «به‌نظر من هدف شما این بود که مدل کسب‌وکار و درآمد گذشته‌ی خود را حفظ کنید.»

مقالات مرتبط:

به‌گزارش بلومبرگ، اپل اکنون به همه‌ی اپلیکیشن‌ها در ایالات‌ متحده اجازه می‌دهد تا برای پردازش پرداخت‌های خرید درون‌برنامه‌ای، لینکی به وب‌سایت پرداخت مدنظرشان در اپلیکیشن خود قرار دهند. در چند وقت اخیر، از حدود ۶۵٬۰۰۰ توسعه‌دهنده‌ی اپ‌ استور برای استفاده از درگاه پرداخت خارجی، فقط ۳۸ درخواست به اپل ارسال شده است.

حال این سؤال مطرح می‌شود که دلیل بی‌میلی توسعه‌دهندگان به استفاده از روش‌های پرداخت غیر از اپ‌ استور چیست؟ در جواب باید بگوییم اپل از توسعه‌دهندگانی که قصد دارند کاربران را به درگاه‌های پرداخت خارجی هدایت کنند، ۲۷ درصد کارمزد دریافت می‌کند. اگر کارمزدهای پردازش پرداخت را هم در نظر بگیریم، حتی بیشتر از کمیسیون ۳۰ درصدی سیستم پرداخت داخلی اپ‌ استور خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست اپل جواب داد؛ توسعه‌دهندگان بزرگ از اکوسیستم اپ استور خارج نشده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..