تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوری: گوشی گلکسی S21 FE به One UI 6.1 آپدیت شد

موج به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ پس از مدت‌ها به گلکسی S21 FE رسید.

سامسونگ که مدتی پیش اعلام کرده بود به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای گلکسی S21 FE منتشر خواهد کرد، اکنون روند انتشار این به‌روزرسانی را شروع کرده است.

طبق اعلام کاربران، به‌روزرسانی One UI 6.1 ویژگی هوش مصنوعی Circle to Search را برای گوشی سامسونگ مدل گلکسی S21 FE به‌ارمغان می‌آورد. بیشتر ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی سری گلکسی S23 و گلکسی S24 به این گوشی راه پیدا نکرده‌اند.

مشخصات آپدیت One UI 6.1 گلکسی S21 FE

سامسونگ چند هفته پیش تأیید کرده بود پرچم دارانی که قبل‌ از سال ۲۰۲۲ عرضه شده‌اند، به‌صورت محدود به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد.

مقاله‌های مرتبط

به‌روزرسانی One UI 6.1 در دسترس کاربران آمریکایی گلکسی S21 FE قرار گرفته است و به‌زودی برای سایر مناطق نیز منتشر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوری: گوشی گلکسی S21 FE به One UI 6.1 آپدیت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..