تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم گرامی داشتن افراد محترم و صاحب حق (حکایت خوبان)

پیامبر(ص) به یکی از خانه‌های خود وارد شد و اصحاب او به محضرش مشرف شدند، تعداد اصحاب او بسیار بودند و اتاق پر شده بود. جریر ابن عبدالله در این هنگام وارد شد اما جایی برای نشستن نیافت و در نزدیکی درب نشست. پیامبر(ص) عبای خود را برداشت و به او داد و فرمود: این عبا را زیرانداز خود قرار ده. جریر عبا را گرفت و بر صورت خود می‌مالید و آن را می‌بوسید و گریه می‌کرد. آنگاه آن را جمع کرد و به پیامبر(ص) رو کرد و گفت: من هرگز بر روی جامه شما نمی‌نشینم. خداوند تو را گرامی بدارد همان‌گونه که مرا گرامی داشتی. پیامبر(ص) نگاهی به سمت چپ و راست خود کرد و سپس فرمود: هرگاه شخص محترمی نزد شما آمد او را گرامی بدارید و همچنین هرکسی را که از گذشته بر شما حقی دارد او را نیز گرامی بدارید.(1)

____________

1- محجهًْ‌البیضاء، ج3، ص373




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم گرامی داشتن افراد محترم و صاحب حق (حکایت خوبان)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..