تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنچ وزیر این هفته در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

در این هفته پنج وزیر به کمیسیون اصل نود خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، در حالی که مجلس یازدهم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته جلسه دارند و پنج وزیر به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خواهند رفت. 

جواد اوجی وزیر نفت به منظور بررسی وضعیت توسعه طرح‌های پالایشی، نحوه اجرای تکالیف قانونی وزارت نفت، بررسی وضعیت ناترازی گاز کشور بعدازظهر روز سه شنبه به این کمیسیون خواهد رفت. 
 
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بررسی نحوه اجرای قوانین مرتبط با حوزه طب ایرانی بعدازظهر دوشنبه به این کمیسیون می‌رود.  
 
مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی و  محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی صبح روز دوشنبه برای بررسی وضعیت بحرانی الحاق اراضی کشاورزی درجه ۱ و ۲ به طرح‌های مرتبط با نهضت ملی مسکن در روز دوشنبه به کمیسیون اصل نود مجلس خواهند رفت . 
 
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز به منظور بررسی وضعیت رجیستری دستگاه‌های سیم کارت خور بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون اصل نود مجلس می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنچ وزیر این هفته در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..