تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این کامپیوتر ارزان در جیب جا می‌شود!

مینی کامپیوتر جدید Minisforum ابعاد بسیار کوچکی دارد و برای کارهای نسبتاً ساده مناسب به‌نظر می‌رسد.

Minisforum مینی کامپیوتر S100 که در نمایشگاه CES 2024 معرفی شده بود، رسماً عرضه کرده است. این کامپیوتر کوچک از پردازنده اینتل مدل N100 قدرت می‌گیرد و اندازه‌ای در حد گوشی آیفون دارد و به‌راحتی در جیب جا می‌شود.

Minisforum S100 برای شارژ به کابل برق نیازی ندارد و به‌جای آن از فناوری تأمین انرژی ازطریق اترنت (PoE) پشتیبانی می‌کند. این دستگاه برای نمایش محتوای چندرسانه‌ای و اجرای محتوای آموزشی و کارهایی مناسب است که به قدرت پردازش زیادی نیاز ندارند.

مینی کامپیوتر Minisforum S100

Minisforum

پردازنده‌ی N100 اینتل چهار هسته‌ دارد و فاقد هایپرتردینگ است. این پردازنده‌ی ۶ واتی با ۸ گیگابایت رم LPDDR5 همراه می‌شود و فرکانس بوستش به ۳٫۴ گیگاهرتز می‌رسد.

مینی کامپیوتر Minisforum S100 ابعاد ۱۵۲ در ۵۸ در ۱۹٫۵ میلی‌متر و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.1 دارد. سرعت خواندن و نوشتن این فضای ذخیره‌سازی به‌ترتیب ۸۵۰ و ۲۶۰ مگابایت‌برثانیه بیان شده که نزدیک به فضاهای ذخیره‌سازی SSD از نوع PCIe 4.0 است.

مقالات مرتبط

Minisforum S100 به‌رغم اندازه‌ی کوچک خود، فن خنک‌کننده دارد که به هیت‌سینکی کوچک متصل شده است. این فن در محدوده‌ی نویز ۲۴ تا ۴۳ دسی‌بل عمل می‌کند. برای مقایسه، نویز پی‌سی‌ها عموماً بین ۳۰ تا ۵۰ دسی‌بل است.

S100 علاوه‌بر PoE از یک پورت USB-C نسل ۲٫۲، یک درگاه HDMI 2.0، اتصال بلوتوث ۵٫۲ و Wi-Fi 6 برخوردار است. S100 پشتیبانی از نمایش دوگانه‌ی 4K را ارائه می‌دهد و سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ روی آن نصب شده است. قیمت مینی کامپیوتر جدید S100 در زمان عرضه ۱۸۹ دلار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این کامپیوتر ارزان در جیب جا می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..