تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Bridge Curse 2 The Extrication برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

علاقه‌مندان بازی‌های ترسناک می‌توانند بازی The Bridge Curse 2 The Extrication را تجربه کرده و در کنار یک سری لحظات دلهره آور، داستان جذابی را هم ببینند و بشنوند. این اثر در سبک ترسناک، ماجراجویی و بقاء ارائه شده و به تک‌نفره همراه با دید اول شخص می‌توانید ادامه دهید. داستان در دانشگاه ون هوا جریان دارد که در تایوان به خاطر داستان‌های جنگی و فولکلور ترسناک شهرت دارد. در این بازی شما نقش چهار شخصیت مختلف را بر عهده می‌گیرید. باید برای فرار از دست ارواح وحشتناک معماهای پیچیده را حل کنید، از رازهای پنهان پرده بردارید و با یک توطئه شوم مبارزه کنید.

The Bridge Curse 2: The Extrication PC-TENOKE

دانلود-بازی-The-Bridge-Curse-2

از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به ترس و وحشت با دید اول شخص اشاره کنیم که خودتان را در محیط‌های دلهره‌آور دانشگاه غرق می‌کنید و از ارواح خوفناک دوری می‌جویید. همچنین داستان چندشخصیتی بازی هم تا انتها شما را درگیر خود خواهد کرد. با رویارویی با رازهای دانشگاه، داستان را از دیدگاه چهار شخصیت مجزا تجربه کنید. معماهای چالش‌برانگیز بازی هم رفته رفته سخت‌تر می‌شوند. برای پیشروی در بازی و فرار از ارواح، معماهای پیچیده را حل کنید. کشف یک توطئه بزرگ هم جزو رازهای اصلی بازی است. رازهای پنهان دانشگاه را کشف کنید و با توطئه‌ای که پشت ماجراهای ترسناک نهفته است مبارزه کنید.

محیط‌های دلهره‌آور بازی به‌خوبی ترس را به دل شما خواهد انداخت. در راهروهای تاریک، کلاس‌های درس وهم‌زده و مکان‌های ترسناک دیگر دانشگاه کاوش کنید. اگر به دنبال یک بازی ترسناک و هیجان‌انگیز هستید که شما را میخکوب کند، بازی The Bridge Curse 2 The Extrication ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

اسکرین-شات-بازی-The-Bridge-Curse-2-The-Extrication اسکرین-شات-بازی-The-Bridge-Curse-2-The-Extrication اسکرین-شات-بازی-The-Bridge-Curse-2-The-Extrication اسکرین-شات-بازی-The-Bridge-Curse-2-The-Extrication اسکرین-شات-بازی-The-Bridge-Curse-2-The-Extrication اسکرین-شات-بازی-The-Bridge-Curse-2-The-Extrication info

Try to escape with your life in a first-person survival horror adventure. Play through the eyes of four distinct characters as you evade and confront terrifying ghosts, unravel mind-bending puzzles, and unearth a sinister conspiracy…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 bit

Processor: AMD Ryzen 3 1200 or Intel Core i5 4590 or equivalent (or better)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD R9 280 or NVIDIA GTX 960 or equivalent (or better)

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 bit or Windows 11 64 bit

Processor: AMD Ryzen 5 1600 or Intel Core i7 7700 or equivalent (or better)

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD RX 5600XT or NVIDIA RTX2060 or equivalent (or better)

DirectX: Version 12

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Bridge Curse 2 The Extrication برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..