تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناخت چهار نماینده منتخب مردم تبریز،آذرشهر و اسکو

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو علیرضا منادی، علی جعفری‌آذر، رضا صدیقی و علیرضا نوین به عنوان منتخبان مردم راهی بهارستان شدند.

مشخص شدن چهار نماینده راه یافته حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکوبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی تراب محمدی بامداد امروز اظهار کرد: از مجموع ۲۱۱ هزار و ۵۹۱ رای ماخوذه در این حوزه انتخابیه، علیرضا منادی سفیدان با ۸۰ هزار و ۱۴ رای به عنوان نفر اول دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهارستان راه یافت و علی جعفری آذر با ۷۵ هزار و ۳۱۳ رای نفر دوم، رضا صدیقی با ۷۴هزار و ۸۸۴ رای نفر سوم و علی رضا نوین با ۶۶ هزار و ۵۱۳ رای به عنوان نفر چهارم راهی مجلس شدند.

وی افزود: علی آجودان زاده نیز با ۶۱ هزار و ۵۰۲ رای نفر پنجم، جواد عبادی با ۵۵ هزار و ۳۵۲ رای نفر ششم، محمدرضا میرتاج الدینی با ۵۳ هزار و ۴۵۴ رای نفر هفتم و محمدحسین فرهنگی با ۴۵ هزار و ۶۸۶ رای به عنوان نفر هشتم انتخاب شدند.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی در حوزه‌های «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «میانه» و «شبستر» به دوره دوم کشیده شده و ۱۲ نفر امروز در این مرحله برای تصدی ۶ کرسی رقابت کردند.

در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز ۲ نفر و میانه یک نفر به طور مستقیم راهی مجلس شدند و هشت نفر از تبریز برای تعیین چهار نماینده، ۲ نفر از میانه برای تعیین یک نماینده و ۲ نفر از شبستر برای تعیین یک نماینده راهی دور دوم شدند که دیروز از ساعت ۸ تا ۲۳ باهم رقابت کردند تا راه یافتگان به مجلس شورای اسلامی مشخص شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناخت چهار نماینده منتخب مردم تبریز،آذرشهر و اسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..