تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مست عشق» همچنان صدرنشین سینما‌ ماند

سینمای ایران در هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۸۶۰ هزار مخاطب در ۱۸ هزار سانس بود که توانست ۴۵ میلیارد و ۲۶۸ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران در حال رونق است.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۴۶۷ هزار بلیط به ارزش ۲۵ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان بفروشد و در هفته سوم اردیبهشت ماه در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۱۳۷ هزار بلیط به ارزش ۷ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار بگیرد.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۲۸ هزار بلیط به ارزش ۶ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۵۵ هزار مخاطب شد و توانست سه میلیارد و ۳۸ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۶ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مست عشق» همچنان صدرنشین سینما‌ ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..