تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخذ رای در تبریز تمام الکترونیکی انجام می‌شود

یونس فاتح، فرماندار تبریز

یونس فاتح، فرماندار تبریز، در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، از پیش بینی ۷۶۰ صندوق رای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز خبر داد و گفت: انتخابات در این حوزه انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای شعبی که در دور اول بالای یک هزار رای داشت چهار صندوق الکترونیکی، برای شعب بین ۶۰۰ تا یک‌هزار رای سه صندوق و برای شعبی که زیر ۶۰۰ رای داشت ۲ صندوق در نظر گرفته شده است.

فاتح، افزود: در این مرحله رای دهندگان با پنج مدرک شناسایی شامل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و پایان خدمت می‌توانند به رای دهی اقدام کنند.

فرماندار تبریز، با بیان اینکه اخذ رای در تبریز تمام الکترونیکی بوده، گفت: با تمام الکترونیکی بودن این دوره خطای انسانی کمتر شده و شمارش آرا سریع تر انجام می‌شود و در زمان نیز صرفه جویی خواهد شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخذ رای در تبریز تمام الکترونیکی انجام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..