تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی 

در سال گذشته بیش از ۴۴ میلیون خدمت دارویی در داروخانه‌های مراکز درمانی این سازمان در سراسر کشور به‌صورت کاملاً رایگان ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، سازمان تأمین‌اجتماعی:در سال گذشته بیش از ۴۴ میلیون خدمت دارویی در داروخانه‌های مراکز درمانی این سازمان در سراسر کشور به‌صورت کاملاً رایگان به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی ارائه شده است.

این سازمان به‌عنوان دومین ارائه‌دهنده خدمات درمانی کشور با تحت پوشش داشتن بالغ بر ۴۶ میلیون نفر از اقشار مختلف مردم، در بخش درمان مستقیم دارای ۴۰۳ داروخانه و با حضور و فعالیت ۶۴۰ داروساز در مراکز درمانی ملکی سراسر کشور به بیمه‌شدگان و بازنشستگان ارائه خدمت می‌کنند.

داروهای تجویزی برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان تحت پوشش به‌صورت کاملاً رایگان ارائه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..