تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شد

آزاد حکمت اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان، افزود: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می‌تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارایه این سرویس به مشتریان باشد.

وی اضافه کرد: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره مندی مشتریان ساکن در هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

حکمت در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص‌های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجه‌ای تدوین و برنامه ریزی شده است گفت: با حرکت در این مسیر شاهد ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..