تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ایران با حجت الاسلام و المسلمین شیخ حمید صفار هرندی نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه

امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با حضور در دفتر مقام معظم رهبری در سوریه با حجت الاسلام و المسلمین شیخ حمید صفار هرندی نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه دیدار و گفت گو کرد.

به گزارش بولتن نیوز، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در این دیدار با اشاره به ابعاد حقوق بشر آمریکایی و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت؛ جهان، امروز شاهد یک سلسله جنایات هولناک توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی در سرزمین فلسطین، چه در غزه سرافراز و چه در کرانه باختری با حمایت آشکار از سوی ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا است.

امین انصاری افزود، حاکمان غرب با وقاحت بی‌سابقه‌ای در نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه سهیم هستند و با تمام قوا برای تکمیل جنایات نسل‌کشی، آوارگی اجباری، ناپدید شدن، گرسنگی و شکنجه زندانیان در زندان‌ها تلاش می‌کنند گویی آنها مصمم هستند که علاوه بر آنچه در اساسنامه رم تصریح شده است، کل فهرست جنایات علیه بشریت و جنایات جنگی ذکر شده در چهار کنوانسیون ژنو (1949 میلادی) و پروتکل های آن را مرتکب شوند.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر افزود؛ خون مظلومان و ستمدیدگان غزه با اینکه فاجعه ای عظیم و دردناک است، اما ادعای پوشالی حقوق بشری غرب را برملا نمود، زیرا غربی ها، هر زمانی که احساس کردند قوانین و پروتکل های بین المللی ( که بسیاری از آنها را خودشان تدوین و یا امضا نموده اند ) مغایر با سلطه گری و غارت و بلعیدن ثروت ملت های دیگر است، آنها را نادیده گرفته و زیر پا می گذارند، درست مانند بت پرستانی که در هنگام گرسنگی، خدای خرمائی خود را می خورند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ایران با حجت الاسلام و المسلمین شیخ حمید صفار هرندی نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..