تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، براساس نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته‌بندی 30 عددی در میادین میوه و تره‌بار، 46 هزار تومان و هر شانه 30 عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت 96 هزار تومان به فروش می‌رسد.

هر شانه تخم مرغ 24 عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری درب‌دار یا بسته‌بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده 79هزار تومان، 20 عددی 66 هزار تومان، 15 عددی 50 هزار تومان، 9 عددی 29 هزار و 700 تومان و 6 عددی 19 هزار و 800 تومان در میادین میوه و تره‌بار به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..