تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Undead Inc برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Undead Inc اثری در سبک شبیه‌ساز و مدیریت منابع با ریسک بالا و پاداش بالا است که در آن شما کنترل یک شرکت تابعه محلی از Endswell Medical Corporation را بر عهده می‌گیرید. در این بازی، خط باریکی بین سودآوری قانونی و تحقیقات غیرقانونی اما سودآور وجود دارد. ساخت و مدیریت تاسیسات بخش مهمی از بازی است. آزمایشگاه‌ها، دفاتر و سایر امکانات را برای پیشبرد تحقیقات و تجارت خود بسازید و گسترش دهید. استخدام و مدیریت کارکنان را هم فراموش نکنید. برای به حداکثر رساندن کارایی، کارکنان خود را به طور مؤثر استخدام کنید و مدیریت نمایید.

Undead Inc. PC-FLT

دانلود-بازی-Undead-Inc

تحقیق و توسعه داستان بازی را پیش خواهد برد. روی درمان‌های پزشکی پیشرفته و همچنین سلاح‌های زیستی غیرقانونی برای سود بیشتر، تحقیق کنید (البته به قیمت زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی). تجارت در بازار جهانی هم نکته‌ای است که همواره باید حواس‌تان به آن باشد. با فروش درمان‌ها و سلاح‌های زیستی خود در بازار جهانی، سود کسب کنید. در نظر داشته باشید که برای راضی نگه داشتن دفتر مرکزی شرکت، باید سودآوری خود را افزایش دهید. بازی دارای محیطی با چند بیوم مختلف است که هر کدام چالش‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهند. بازی Undead Inc نقدهای متفاوتی دریافت کرده است، برخی از بازیکنان از گیم‌پلی و جنبه‌های اخلاقی آن لذت برده‌اند، در حالی که برخی دیگر آن را پیچیده و گاهی ناامیدکننده می‌دانند.

اسکرین-شات-بازی-Undead-Inc اسکرین-شات-بازی-Undead-Inc اسکرین-شات-بازی-Undead-Inc اسکرین-شات-بازی-Undead-Inc اسکرین-شات-بازی-Undead-Inc اسکرین-شات-بازی-Undead-Inc info

Undead Inc. is a high-risk, high-reward resource management simulator where you establish and manage a local subsidiary of the Endswell Medical Corporation. Build, manage staff, conduct research, and trade in both cutting edge medical treatments and bleeding edge bioweapons.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-3770 or AMD Ryzen 5 1400

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750, 2 GB or AMD Radeon HD 7790, 2 GB

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-8600K or AMD Ryzen 5 3600X

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060, 6 GB or AMD Radeon RX 580, 8 GB or Intel Arc A750, 8 GB

Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Undead Inc برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..