تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

 حسینی گفت: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: طلایه‌داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

وی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس خاصتاً حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

حسینی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، طرحی برای تکریم زنان جامعه و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..