تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرنمایی مریلا زارعی با نقاب مادر افسرده جنگل آسفالت و قاتل مظلوم افعی تهران

او فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۷۴ و با بازی در سریال کارآگاه به کارگردانی حسن هدایت آغاز کرد و اکنون یکی از ستاره های مطرح سینمای ایرانی در سینما و تلویزیون می باشد که زندگی بی حاشیه ای دارد. در ادامه سریال های مریلا زارعی را در Niksalehi مشاهده کنید.

سریال های مریلا زارعی

این روزها دو سریال «جنگل آسفالت» ساخته پژمان تیمورتاش و «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم، حسابی زیر ذره‌بین مخاطبان هستند و با استقبال نیز مواجه شده‌اند. یکی از بازیگران این سریال‌ها که با حضور متفاوت خود تحسین مخاطبان را برانگیخته، مریلا زارعی ا‌ست که در هر دو مجموعه ایفای نقش کرده است.

سریال های مریلا زارعیعکس های مریلا زارعی

مریلا زارعی جزو نقش‌های اصلی «جنگل آسفالت» و «افعی تهران» نیست، اما در هر دو سریال نقشی تاثیرگذار و مهم برعهده دارد و به خوبی از پس ایفای نقش خود برآمده است.

سریال های مریلا زارعیملیکا و مریلا زارعی

موفقیت این بازیگر باسابقه پس از «جیران»، با «جنگل آسفالت» و «افعی تهران» ادامه پیدا کرده است. به بهانه این دو مجموعه نگاهی داشتیم به بازی و حضور متفاوت سریال های مریلا زارعی در نقش های «بانو» و «مرضیه» معروف به «افعی تهران».

سریال های مریلا زارعیمریلا زارعی مادر افسرده و بیمار «جنگل آسفالت»

مریلا زارعی در «جنگل آسفالت» یکی از نقش‌های سخت و متفاوت کارنامه خود را برعهده داشته است. او در این مجموعه نقش زنی به نام «بانو» را ایفا کرده که دچار بیماری روحی است، این شخصیت از نظر جسمی هم وضعیت مناسبی ندارد و به بیماری ام‌اس مبتلاست. «بانو» معتاد است و زندگی نابسامانی دارد. مریلا زارعی در نقش این زن یکی از بهترین بازی‌ های خود را به نمایش گذاشته است.

سریال های مریلا زارعیمریلا زارعی در جنگل آسفالت

او افسردگی و دلمردگی «بانو» را در چهره مغموم خود نشان می‌دهد و با نگاه سرد و خالی از احساس با فرزندش «پاشا» صحبت می‌کند، بنابراین مخاطب او را در نقش یک مادر شکسته و افسرده می‌پذیرد، با شخصیت همراه می‌شود و نسبت به این کاراکتر حس ترحم دارد.

مریلا زارعیبانو سریال جنگل آسفالت

مریلا زارعی همچنین تلاش می‌کند ضعف «بانو» به دلیل بیماری را در حرکات، رفتار و لرزش دست و پای خود نشان بدهد و در نقش این شخصیت خاص، حضور کاملا باورپذیری دارد.

سریال های مریلا زارعیبانو در جنگل آسفالت

هر چند که مریلا زارعی حضور پررنگی در «جنگل آسفالت» ندارد اما «بانو» جزو کاراکترهای مهم قصه است و مخاطب را نسبت به گذشته شخصیت خود و سرنوشتش کنجکاو کرده است و انتخاب زارعی برای چنین نقشی، هوشمندانه بوده است.

افعی تهرانبازیگران سریال افعی تهران سریال های مریلا زارعی

  قاتل رنج‌کشیده «افعی تهران»

نقش مریلا زارعی در سریال «افعی تهران» کاملا با کاراکتر «بانو» متفاوت است و در کارنامه مریلا زارعی نیز جایگاه ویژه‌ ای دارد. او در ساخته سامان مقدم نقش یک قاتل را برعهده دارد.

او که خود قربانی کودک‌آزاری است، طعمه‌های خود را از میان چنین افرادی انتخاب کرده و مرتکب چند قتل شده است. این زن با توجه به سرنخ‌های قصه احتمالا خود را به جای «افعی تهران» واقعی جا زده است. کاراکتر او به نام «مرضیه امینی» اگر چه قاتل است اما با انگیزه نجات کودکان دست به چنین قتل‌هایی زده، بنابراین قرار نیست کاراکتر او یک قاتل جانی و منفور به نظر بیاید.

بازیگرپیمان معادی و مریلا زارعی

در ادامه سریال های مریلا زارعی وی تلاش کرده متناسب با ویژگی‌ های این کاراکتر، در جلد شخصیتی منفور فرو نرود. این شخصیت در کودکی و زندگی با همسرش رنج‌ هایی را متحمل شده است.

مریلا زارعیمریلا زارعی

وی در سکانس‌ های بازجویی ابتدا چهره سرد و سنگی از این قاتل به نمایش می‌گذارد و هنگام صحبت از گذشته خود و انجام قتل‌ها، ناگهان شروع به بروز احساساتش می‌کند و تصویر معصوم‌تری را از کاراکتر خود به عنوان یک قربانی نشان می‌ دهد.

او با تسلط، هر دو وجه کاراکترش را ارائه می‌ دهد. بازی زارعی در این سکانس‌ ها احساسات مخاطب را بر می‌ انگیزد و او را تحت تاثیر قرار می‌ دهد.

بازیگرمریلا زارعی در افعی تهران

روزنامه خراسان , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرنمایی مریلا زارعی با نقاب مادر افسرده جنگل آسفالت و قاتل مظلوم افعی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..