تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی FRONT MISSION 2 Remake برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی FRONT MISSION 2 Remake ریمیک یک بازی بازسازی‌شده در سبک نقش‌آفرینی تاکتیکی است که با یک سری بهبودها و پیشرفت‌ها ارائه می‌شود. این بازی دنباله‌ای نسخه اصلی فرانت میشن بوده و برای اولین بار در دسترس بازیکنان خارج از ژاپن قرار می‌گیرد. در این بازی شما کنترل سه شخصیت اش، لیزا و توماس را به عهده می‌گیرید و داستانی پخته را که فراتر از خیر و شر ساده است، تجربه می‌کنید. گیم‌پلی بازی ترکیبی از استراتژی در مبارزات نوبتی، شخصی‌سازی وانزرها (ربات‌های زرهی) و داستانی بزرگسالانه است که از نسخه اصلی فرانت میشن ۲ به ارث رسیده است.

FRONT MISSION 2: Remake PC-FLT

دانلود-بازی-FRONT-MISSION-2-Remake

برخی از نکات کلیدی بازی شامل داستان جذاب، گیم‌پلی استراتژیک متفاوت و همچنین شخصیت سازی جذابی است که سازندگان در اختیار شما می‌گذارند. داستانی چندوجهی بازی اولین نکته‌ای است که باید به آن اشاره کنیم. بازی از دیدگاه سه شخصیت روایت می‌شود و تصویری جامع از دنیای بازی به شما ارائه می‌دهد. گیم‌پلی استراتژیک بازی هم شامل مبارزاتی است که به صورت نوبتی دنبال می‌شود و نیازمند تفکر و برنامه‌ریزی است. شخصی‌سازی وانزرها را هم داریم و می‌توانید وانزر خود را با سلاح‌ها و قطعات مختلف شخصی‌سازی کنید.

بازسازی وفادارانه‌ای را در این اثر شاهد هستیم. بازی ضمن بهره‌گیری از جلوه‌های بصری امروزی، همچنان به ریشه‌های خود وفادار مانده است. اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی تاکتیکی با داستان گیرا و مبارزات چالش‌برانگیز علاقه دارید، بازی Front Mission 2 Remake می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

اسکرین-شات-بازی-FRONT-MISSION-2-Remake اسکرین-شات-بازی-FRONT-MISSION-2-Remake اسکرین-شات-بازی-FRONT-MISSION-2-Remake اسکرین-شات-بازی-FRONT-MISSION-2-Remake اسکرین-شات-بازی-FRONT-MISSION-2-Remake اسکرین-شات-بازی-FRONT-MISSION-2-Remake info

FRONT MISSION 2: Remake preserves the mature story, strategic turn-based combat, and Wanzer customization options of the original.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WIN7-64 bit

Processor: Intel I5-2300 / AMD A8-5600k

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی FRONT MISSION 2 Remake برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..