تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی MotoGP 24 برای کامپیوتر – نسخه RUNE

اولین رای باشید!

بازی MotoGP 24، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب موتورسواری MotoGP، در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و PC منتشر شد. این بازی که توسط Milestone توسعه یافته، تجربه کاملی از مسابقات موتورسواری MotoGP را به ارمغان می‌آورد. بازی گرافیک و گیم‌پلی بهبود یافته‌ای به همراه دارد. این اثر از گرافیک و فیزیک واقع‌گرایانه‌ای بهره می‌برد و گیم‌پلی آن نسبت به نسخه‌های قبلی روان‌تر و دقیق‌تر شده است.

MotoGP 24 PC-RUNE

دانلود-بازی-MotoGP-24

حالت‌های مختلف بازی را نیز نباید فراموش کنیم. بازی شامل حالت‌های مختلفی از جمله Grand Prix، Championship، Career و Time Trial می‌شود. تمام موتورسواران و تیم‌های رسمی فصل ۲۰۲۴ MotoGP در بازی حضور دارند. مسیرهای جدیدی هم به موتو جی پی ۲۴ اضافه شده است. بازی شامل چندین مسیر جدید از جمله پیست بین‌المللی Lusail قطر است. شخصی‌سازی عمیقی را هم در بازی می‌بینیم. می‌توانید موتورسیکلت، لباس و کلاه خود را به طور کامل شخصی‌سازی کنید.

حالت‌های آنلاین بازی هم این‌بار کیفیت بهتری دارند. می‌توانید به صورت آنلاین با رقبا به رقابت بپردازید. در کل می‌توان گفت که بازی MotoGP 24 یک اثر کامل و جذاب برای طرفداران موتورسواری و عاشقان سرعت است و اگر مهارت کامل کنترل موتور مشابه با جهان واقعی را داشته باشید، از آن لذت خواهید برد.

اسکرین-شات-بازی-MotoGP-24 اسکرین-شات-بازی-MotoGP-24 اسکرین-شات-بازی-MotoGP-24 اسکرین-شات-بازی-MotoGP-24 اسکرین-شات-بازی-MotoGP-24 اسکرین-شات-بازی-MotoGP-24 info

Rev up your engines, MotoGP™24 is back! Dive into the heart-pounding action of the 2024 season and immerse yourself in the thrills of unexplored landscapes, all thanks to the revolutionary Riders market!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 x64

Processor: Intel Core i5-4590 (4 * 3300) | AMD FX-8350 (4 * 4000) or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960 (4096 MB) | Radeon R9 285 (2048 MB)

Storage: 24 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 x64

Processor: Intel Core i3-10100 (4 * 3600) | AMD Ryzen 5 1500X (4 * 3500) or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce RTX 2070 (8192 MB) | Radeon RX 5700 (8192 MB)

Storage: 24 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی MotoGP 24 برای کامپیوتر – نسخه RUNE»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..