تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران

۱۶:۳۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

۸۷۲۳۷۵۴

۱۶:۳۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

۸۷۲۳۷۵۴

استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران

دانلود PDF

استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران

دانلود PDF

تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از حضور موفق در جام ملت‌های آسیا در کشور تایلند، و افتخارآفرینی در این جام، کسب مقام پنجمی آسیا و راهیابی به جام جهانی فوتسال، ظهر امروز از طریق میدان هوایی بین المللی امام خمینی(ره) تهران، وارد جمهوری اسلامی ایران شد و با استقبال گرم جامعه مهاجر، خانواده‌های خود، فعالان ورزشی و همچنین مسئولین سفارت افغانستان مواجه شدند.

در تازه ترین رنکینگ جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان در آسیا از جایگاه دوازدهم به جایگاه هشتم رسید و از جایگاه ۴۹ جهانی به جایگاه ۴۵ صعود کرد.

این در حالی است که کادر فنی این تیم از جمله سرمربی همه ایرانی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..