تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Call of Duty: Mobile Season 4 v1.0.44

کالاف دیوتی بهترین بازی تیراندازی FBS

4.3 (15500000) امتیاز در گوگل‌پلی

کالاف دیوتی بازی تیر اندازی اول شخصی که بسیاری از گیمر های ایرانی منتظر اش بودند بلاخره برای اندروید عرضه شد و از همین لحظه از اندروید ها قابل دانلود است.

آنچه باید در مورد کالاف دیوتی بدانید: چرا بازی Call of Duty Mobile را خیلی ها دوست دارند؟

چون به صورت رایگان در دنیای پر چالش می توانند ماجراجویی کنند و با تفنگی که در دست دارند مراحل را پشت سر بگذارند.

حالت های معروف بازی کالاف دیوتی

این گیم جذاب دارای حالت های بازی گوناگون چند نفره و تک نفره است که در ادمه آنها را برای تان شرح می دهم:

حالت های بازی چند نفره:

Team Deathmatch: دو تیم در یک نقشه با یکدیگر مبارزه می کنند تا به تعداد معینی امتیاز برسند. اولین تیمی که به امتیاز تعیین شده برسد یا پس از زمان معینی بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده می شود. Domination: در این شکل بازی گروهی تیم ها باید سعی کنند سه نقطه کلیدی روی نقشه را با هر ترفندی حفظ کنند. تیمی که بیشترین امتیاز را پس از زمان معینی کسب کند، برنده می شود. Search and Destroy: دو تیم با اهداف متضاد با یکدیگر رقابت می کنند. یک تیم باید یک بمب را در یکی از دو نقطه تعیین شده بکارد و تیم دیگر باید از کاشت بمب جلوگیری کند یا آن را خنثی کند. اولین تیمی که به هدف خود برسد، برنده دور می شود. اولین تیمی که به تعداد دورهای تعیین شده برسد، برنده بازی می شود. Kill Confirmed: در این حالت، بازیکنان باید بر روی جسد دشمنان خود برچسب بگذارند تا امتیاز کسب کنند. هر بازیکنی که کشته می شود، یک برچسب رها می کند. تیمی که در پایان بازی بیشترین برچسب را داشته باشد، برنده می شود. Hardpoint: در این حالت، یک نقطه دائماً در حال حرکت در نقشه وجود دارد. هدف تیم ها تصرف و نگه داشتن این نقطه برای کسب امتیاز است. تیمی که بیشترین امتیاز را پس از زمان معینی کسب کند، برنده می شود.

حالت های بازی تک نفره:

حالت داستانی: این حالت شامل یک سری ماموریت است که در آن بازیکن نقش یک سرباز را بازی می کند و باید برای تکمیل اهداف مختلف با دشمنان می جنگد. حالت زامبی: در این حالت، بازیکنان باید با موج های متعدد زامبی مبارزه کنند تا زنده بمانند.

حالت های بازی با زمان محدود:

Free For All: در این حالت، هر بازیکن برای خود می جنگد. اولین بازیکنی که به تعداد معینی امتیاز برسد یا پس از زمان معینی بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده می شود. 1v1 Duel: در این حالت، دو بازیکن در یک نبرد تن به تن با یکدیگر روبرو می شوند. اولین بازیکنی که سه بار دشمن خود را بکشد، برنده می شود. Prop Hunt: در این حالت از بازی یا شکارچی هستید یا اهداف. هدف شکارچیان این است که تمام اهداف را که به صورت اشیاء نقشه مانند جعبه یا بشکه پنهان شده اند، پیدا کنند. هدف اهداف این است که تا زمانی که ممکن است پنهان بمانند. چرا کالاف دیتوتی روی گوشیم نصب نمیشه؟

چند دلیل می تواند برای نصب نشدن کالاف دیوتی موبایل وجود داشته باشد:

مشکلات مربوط به فروشگاه اپ:

اشکال در فروشگاه اپ: این روز ها به دلیل تحریم ها دسترسی به گوگل پلی و بروز رسانی آن کار دشواری شده است. از این رو ممکن از نسخه گوگل پلی تان بروز نباشد به همین دلیل پیشنهاد می کنم. یک قند شکن خوب تهیه کنید و در گوگل پلی استور و سرویس را بروز نمایید. به روز رسانی فروشگاه اپ: مطمئن شوید که از آخرین نسخه Google Play Store یا App Store استفاده می کنید. گاهی اوقات، مشکلات نصب برنامه ها با به روز رسانی فروشگاه اپ حل می شوند. پاک کردن حافظه پنهان فروشگاه اپ: حافظه پنهان فروشگاه اپ را پاک کنید. این کار می تواند برخی از مشکلات مربوط به دانلود و نصب برنامه ها را حل کند.

مشکلات مربوط به دستگاه شما:

فضای ذخیره سازی کافی: از داشتن فضای ذخیره سازی کافی در دستگاه خود برای نصب بازی اطمینان حاصل کنید. نیازهای سیستم: مطمئن شوید که دستگاه شما الزامات سیستمی بازی را برآورده می کند. به روز رسانی سیستم عامل: سیستم عامل دستگاه خود را به آخرین نسخه به روز کنید. گاهی اوقات، مشکلات نصب برنامه ها با به روز رسانی سیستم عامل حل می شوند. راه اندازی مجدد دستگاه: دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید. این کار می تواند برخی از مشکلات موقتی که مانع از نصب برنامه ها می شوند را حل کند.

مشکلات مربوط به بازی:

مشکلات سرور: ممکن است مشکلاتی در سرورهای بازی وجود داشته باشد که مانع از دانلود یا نصب بازی می شود. به روز رسانی بازی: مطمئن شوید که از آخرین نسخه بازی استفاده می کنید. گاهی اوقات، مشکلات نصب بازی با به روز رسانی بازی حل می شوند.(همیشه اندرویدها بروز ترین نسخه بازی را دارد.)

راه حل های دیگر:

از یک اتصال Wi-Fi متفاوت استفاده کنید: اگر از داده های تلفن همراه استفاده می کنید،در تلاش مجدد برای اتصال سعی کنید از وای فای بهره بگیرید. از تحریم گذر استفاده کنید: اگر در منطقه شما بازی در دسترس نیست، می توانید از قند شکن های قوی برای دور زدن محدودیت های منطقه ای و نصب بازی استفاده کنید. با پشتیبانی تماس بگیرید: اگر هیچ یک از این راه حل ها کار نکرد، با پشتیبانی Call of Duty: Mobile تماس بگیرید. آنها ممکن است بتوانند به شما در حل مشکل نصب بازی کمک کنند. برای نصب بازی Call of Duty Mobile چقدر از حافظه ام باید خالی باشه؟

تقریبا 13 گیگابایت حجم بازی است که ممکن است با آپدیت هایش شاید تا بیست گیگابایت هم بررسد از همین رو پیشنهاد می شود بیست و پنج گیک حافظه خالی داشته باشید.

ترافیکی که بازی Call of Duty Mobile مصرف می کند چقدر است؟

میزان مصرف اینترنت Call of Duty Mobile به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

حالت بازی: به طور کلی، حالت های بازی با نقشه های بزرگتر و جزئیات بیشتر، مانند Battle Royale، ترافیک بیشتری نسبت به حالت های کوچکتر مانند Team Deathmatch مصرف می کنند. تنظیمات گرافیکی: تنظیمات گرافیکی بالاتر به طور طبیعی به داده های بیشتری نیاز دارند.

در کل بر آورد گروه اندرویدها این است که بازی حدود 120 مگابایت در هر ساعت ترافیک مصرف می کند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی در اندروید چقدر است؟

برای اجرای روان Call of Duty: Mobile بر روی گوشی اندرویدی خود، به موارد زیر نیاز دارید:

سیستم عامل:

اندروید 5.1 یا بالاتر

پردازنده:

Qualcomm Snapdragon 625 یا معادل آن

پردازنده گرافیکی:

Adreno 506 یا معادل آن

RAM:

3 گیگابایت یا بیشتر

حافظه ذخیره سازی:

1.5 گیگابایت فضای خالی برای نصب و 1.1 گیگابایت فضای اضافی برای دانلود محتوا چطوری در بازی اکانت بسازیم؟ به وب سایت Activision بروید: https://www.activision.com/activision روی دکمه “Sign Up” کلیک کنید. آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. تاریخ تولد خود را انتخاب کنید. روی دکمه “Create Account” کلیک کنید. ایمیلی که برای تایید شما ارسال شده را باز نمایید. روی لینک تأیید در ایمیل کلیک کنید. حساب Activision شما ایجاد خواهد شد. CP در این بازی چیه؟

پول درون بازی است که با استفاده از می توانید اسلحه،پوسته اسلحه و بتل پس بخرید.

خرید CP رو پیشنهاد می کنی؟

اینکه آیا خرید CP در Call of Duty: Mobile را پیشنهاد می کنم یا نه، به اهداف و بودجه شما بستگی دارد.

مزایای خرید CP:

به شما امکان می دهد اسلحه ها و اپراتورهای جدید را سریعتر بدست آورید: اگر می خواهید به جدیدترین و قدرتمندترین اسلحه ها و اپراتورهای بازی دسترسی داشته باشید، خرید CP می تواند راه سریعی برای بدست آوردن آنها باشد. می توانید پوسته ها و لوازم جانبی را برای شخصی سازی شخصیت خود بدست آورید: اگر از شخصی سازی شخصیت خود در بازی لذت می برید، می توانید از CP برای خرید پوسته ها و لوازم جانبی برای اسلحه ها و اپراتورهای خود استفاده کنید. می توانید از مزایای بتل پس بهره مند شوید: بتل پس می تواند آیتم های ارزشمندی مانند اسلحه، پوسته و CP را ارائه دهد. خرید CP می تواند به شما در سریعتر رسیدن به سطوح بتل پس و دریافت این پاداش ها کمک کند.

معایب خرید CP:

می تواند پرهزینه باشد: خرید CP می تواند پرهزینه باشد، به خصوص اگر بخواهید به طور مرتب اسلحه ها، اپراتورها و پوسته های جدید را خریداری کنید. مزیت غیرقابل توجهی در گیم پلی ارائه می دهد: در حالی که CP می تواند به شما در دسترسی به اسلحه ها و اپراتورهای جدیدتر کمک کند، این موارد هیچ مزیتی در گیم پلی به شما نمی دهند. مهارت شما در بازی مهمتر از هر چیز دیگری است. می تواند اعتیاد آور باشد: مهم است که مراقب باشید در خرید CP زیاده روی نکنید. خریدهای درون بازی می تواند اعتیاد آور باشد و منجر به صرف پول بیش از حد شود.

در نهایت، تصمیم با شماست که آیا CP را خریداری کنید یا خیر. اگر از بازی لذت می برید و حاضرید برای آن پول خرج کنید، خرید CP می تواند راهی سرگرم کننده برای ارتقای تجربه شما باشد. با این حال، اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید یا نگران اعتیاد به خریدهای درون بازی هستید، ممکن است بخواهید از خرید CP خودداری کنید.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تصمیم گیری آورده شده است:

بودجه خود را تعیین کنید: قبل از خرید CP، مشخص کنید که چقدر حاضرید خرج کنید. اهداف خود را تعیین کنید: مشخص کنید که می خواهید با CP چه چیزی بدست آورید. تحقیق کنید: قبل از خرید، بررسی کنید که آیا اسلحه ها، اپراتورها یا پوسته هایی که می خواهید ارزش خرید CP را دارند یا خیر. اعتدال را رعایت کنید: اگر تصمیم به خرید CP گرفتید، اعتدال را رعایت کنید و بیش از حد خرج نکنید. ارتباط با پشتیبان های این بازی آموزش‌های مرتبط آموزش نصب صفر تا صد فایل ها XAPK آموزش نصب صفر تا صد فایل ها XAPK

در این آموزش شیوه نصب فایل های نصبی چند تکه اندروید را می آموزید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Call of Duty: Mobile Season 4 v1.0.44»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..