تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی خاص زن ایرانی که دل ژوزه مورایس را برده

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

سلفی خاص زن ایرانی که دل ژوزه مورایس را برده

سلفی خاص زن ایرانی که دل ژوزه مورایس را برده

ژوزه مورایس با نام اسلامی محمد(زاده ۲۷ ژوئیه ۱۹۶۵) بازیکن سابق اهل پرتغال و سرمربی کنونی باشگاه سپاهان اصفهان است. او سابقه هدایت چونبوک موتورز و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد و با این دو تیم به قهرمانی نیز رسیده‌است. همچنین مورایس در باشگاه‌های پورتو، رئال مادرید، چلسی و اینتر میلان دستیار اول ژوزه مورینیو بوده‌است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی خاص زن ایرانی که دل ژوزه مورایس را برده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..