تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Bellwright برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Bellwright تجربه‌ای در سبک نقش‌آفرینی، ماجراجویی، مبارزه‌ای، تیراندازی و استراتژی است که به‌واسطه المان‌های تازه خود می‌تواند توسط بازیکنان مورد استقبال واقع شود. این اثر در دنیای قرون وسطایی فانتزی اتفاق می‌افتد. بازیکنان در نقش یک آهنگر به نام Bellwright بازی می‌کنند که باید در سرزمینی که توسط تاریکی فرا گرفته شده، صلح و آرامش را بازگرداند. برای انجام این کار، کاراکتر اصلی بازی باید با دشمنان مختلفی از جمله اورک‌ها، گابلین‌ها و اژدهاها مبارزه کند.

Bellwright – April 24h, 2024 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Bellwright

علاوه بر مبارزه، بازیکنان باید در Bellwright به ساخت و ساز و اکتشاف نیز بپردازند. آنها می‌توانند با جمع‌آوری منابع، ابزار و سلاح بسازند، سکونتگاه‌های خود را ارتقا دهند و مناطق جدید را کشف کنند. این بازی به خاطر گرافیک زیبا، موسیقی متن حماسی و گیم‌پلی متنوعش مورد تحسین قرار گرفته است. این بازی همچنین به خاطر داستانی جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌اش مورد تحسین قرار می‌گیرد. نکات برجسته‌ای هم در بازی دیده می‌شود که جالب توجه هستند. بازی گرافیک زیبا و چشم‌نوازی داشته و سبب می‌شود که از حضور در جهان بازی لذت ببرید.

موسیقی متن بازی هم کاملا حماسی بوده و جو کلی جهان بازی را یادآور می‌شود. گیم‌پلی متنوع شامل مبارزه، ساخت و ساز و اکتشاف بوده و به‌خوبی می‌تواند هم راستا با داستانی جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی آن باشد. دنیای فانتزی قرون وسطایی پهناور بازی هم کاملا برای کاوش مناسب است و می‌توانید از آن لذت ببرید.

اسکرین-شات-بازی-Bellwright اسکرین-شات-بازی-Bellwright اسکرین-شات-بازی-Bellwright اسکرین-شات-بازی-Bellwright اسکرین-شات-بازی-Bellwright اسکرین-شات-بازی-Bellwright info

Establish and expand your own settlements, liberate the land and assist its villagers, and recruit others to your cause while learning more about a life you had to leave behind. Command your forces, prove your valor through combat, and cement yourself as the hero of your people.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 / Windows 11

Processor: Intel Core i5-8600 / AMD Ryzen 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 8GB / AMD Radeon RX 580 8GB / Intel ARC A580 8GB

DirectX: Version 12

Storage: 24 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 / Windows 11

Processor: Intel Core i5 13600 / AMD Ryzen 5 5600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3060 12GB / AMD Radeon RX 6600 8GB / Intel ARC A770 16GB

DirectX: Version 12

Storage: 24 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Bellwright برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..